gelukt.. foto's zijn geplaatst. Hopelijk zijn de volgende foto's van een positieve test.. hihi Groetjes
Aan alle stemmers voor de Sky Radio Baby van het jaar : hebben jullie toevallig de stem wel bevestigd? Er zijn een heleboel stemmen weggevallen bij Faylinn
oke, dat is ook erg moeilijk! Helemaal als een badkamer hebt, waar je eigenlijk alle kanten mee op kan.. Hoop voor je dat je er uit komt! Wij hebben hier niet een mega badkamer, maar wel lekker een bad en douche apart! Echt heerlijk! Er zit alles in, maar het past dan ook net haha.. nooit spijt gehad dat we het zo hebben gedaan (tot nu toen dan)..
zoals ik het nu uitgezocht heb past het ook net. Zal zo even de tekeningen in mijn album zetten... Wic, ik heb er ook geen mail gehad waar ik moest bevestigen, vreemd
Er zat niks in spambox, maar heb nu nog een keer gestemd, en kreeg direct bevestigingsmail, dus nu heb je ECHT mijn stem... . Wel jammer, kan ik niet meer praten... :-#
anne, schattig remmar, tekeningen staan in mijn album. Dit zijn mijn favorieten. Hangt een beetje van de offerte af welke we kiezen
Is mooi zo, die indeling! Heb je inderdaad er ook alles mooi in passen! Zit bij die een 'stukje' badkamer er bij aan, zeg maar?! of zie ik dat verkeerd? haha.. daisy toch! LOL.. vond het wel een leuk grapje, hoewel ik er wel even over moest nadenken.. blonT he?!
bij de 2e maken we een kleine uitbouw een andere kamer in (20 cm), bij de eerste doen we het zonder uitbouw...
Zoiets dacht ik al wel ja! Heb je wel een mooie grotere doucheruimte ja! Ff afwachten hoeveel dat 't kost dus... Ben erg beniewd waar je voor gaat kiezen! (heb trouwens ff snel een tekeningetje gemaakt hoe we onze badkamer nu ingedeeld hebben.. Vind je misschien wel leuk om te zien).. Vrienden van ons hebben ook een deel van de slaapkamer afgehaald om een grote badkamer te creeeren, maar zij hadden er meer dan een meter vanaf gehaald, dit vind ik wel jammer!
Ben beetje melig... Samantha heeft vandaag haar prikken gehad... dus mijn melig zijn is vast een soort van compensatie. Ze hangt nu heel zielig tegen me aan in de draagdoek, en nu en dan barst ze ineens in tranen uit. En ze kijkt ook zo zielig uit haar oogjes....