Meisjes ff snel ,roxy is gesloopt1 Steenbokje, ik ben vergeten te kijken maar ga morgen even rondbellen als Joey slaapt!
hey meiden, ook ik heb weer gewerkt vandaag, en dat na een week verlof. viel dus niet mee heb bijgelezen maar ben weer veel vergeten. rebbel veel plezier bij de pret echo morgen jannegie, geweldig dat de echo goed was: schreeuw het nu maar van de daken en geniet ervan meid, je hebt het verdiend! knuffel voor samantha rox, ga maar lekker op de bank liggen even
Hoi hoi, Zora, dikke knuffel. Jannegie, gefeliciteerd met jullie mooie echo. Geniet er maar lekker van hoor. Groetjes Taby.
gloeiende gloeiende, ik kreeg geen mail .. hier is de link nog een keer om te stemmen! http://www.skyradio.nl/index.php?page=a ... ry%2F14675 Tnx!
ik heb geen bevestigingsmail gehad maar hij zegt wel dat ik al gestemd heb op haar dus het zal wel goedkomen. ik ga lekker met benen omhoog ugly betty kijken meisjes gr kim
ja maar als ik mijn email invul en op bevestigen druk . zegt hij u heeft al gestemd op deze.............. dus. ik weet het ook niet. misschien heb ik wel een mail gehad maar ben ik hem vergeten. zw dementie
bij mij hetzelfde : je hebt al op deze gestemd... Maar geen mail gehad...Nou ja... Ik heb net een vaatwasser gekocht ?!?!?!?!?!?!
Wat een uitvinding he... heerlijk. Oh enne, flesjes enzo... kunnen erin. Als je hem op 65 graden draait hoef je niet meer te steriliseren .
ik heb even gestemd (vroeg he). Ik krijg wel mail terug waarin staat dat ik op de bevestigingslink moet klikken, maar die link staat er alleen niet bij.... vreemd hoor.... nou, ik ga werken... doeidoei
Goedesmorgens! druk dagje vandaag; wasjes draaien, Naar de nagelsalon en joey naar oma (laat hem niet in de acryl lucht zitten) daarna naar mijn moeder met de bus, boodschappen doen daar, mike haalt ons op bij mijn moeder, koken en dan theorieles!
hey meisjes goeiemorgen hier weer verveel dagje. eerst een uur werken. van 9 tot 10 en om half twee een klant. er is een kerel boven bezig met de dakkapellen echt een hele aardige. ook nog eventjes boodschapjes doen en vanmiddag de babykamer leegmaken en schoonmaken want morgen komen ze de kamer brengen. joepie! dus mijn papa komt vanmiddag manlief even helpen met de dozen te verplaatsen naar boven. fgr kim
Nou van mij heb je drie stemmen gekregen. Heb drie emailadressen opgescharreld . Mijn ervaring is trouwens met hotmail ook zo, dat als ik vanaf duitsland een email stuur naar een klant met een hotmailadres, dat hij al tegen gehouden wordt voordat hij in de spam-map komt.... Dan vraag ik meestal naar een ander emailadres of probeer met mn eigen hotmail te versturen. Hotmail heeft tegenwoordige gewoon een hele strenge beveiliging. Dus het kan best zijn dat zulke berichtjes helemaal niet binnen komen. Als dat met hotmail zo is, kan dat natuurlijk bij andere aanbieders ook zo zijn.... Ik heb net gebak gehaald, ik ga trakteren aan collega´s en personeel. Vertel ze daarbij dat ik zwanger ben .