hier hetzelfde! volgens mij heb ik ook geen mail gehad! nou meiden ik heb zin in vanavond! lekker naar onze kleine gluren! ben zo benieuwd! liefs rebbel
Goedemorgen meiden! Allemaal lekkere doe-dagjes zo te lezen!? @ daisy: mooie banner! @ Wicjuh: ik ga mn best doen om te stemmen! @ Tipp: oeeeeh, ideaal een vaatwasser! Was het een beetje ongepland ofzo?! (Gezien je reactie) @ Anne: werkze! @ Rox: fijne dag vandaag, met alle dingetjes die je gaat doen! @ Kim: jij ook succes met al je plannen voor vandaag @ Jannegie: Super, veel plezier vandaag! En voor de meiden die ik vergeten ben, het spijt me ten zeerste: een fijne dag Ik moet straks weer werken.. Moet om 13uur weg, maar heb nog weinig zin.. Scheelt dat ik deze week weinig hoef te werken! haha.. En ben lekker het weekend ook vrij
hoi hoi, ben ik ook weer en ik voel me een stuk beter. nog niet over en nu weet ik dat het door me nek komt weer. balen! ben al lekker bezig geweest vandaag. alles opgeruimd en schoongemaakt, even met hondje naar de stad gelopen en breood gehaald. bij de kruitvat geweest hebben ze die leuke weekendtassen neit meer nog meer balen hahaha! en hondjes riem lag in de auto die mannetje mee heeft...dus hebben we maar meteen een nieuwe mooie gekocht eentje van rogz geweldig is die, zal zo eens kijken of ik een mooie foto kan maken van mijn meidje met nieuwe riem dan he. heeft ze hem alvast voor der verjaardag. iedereen: mooie, leuke foto's hoor Iggy: is er nog iets wat ik voor jullie kan doen buiten even langs komen? Rebbel: veel plezier vanavond! Jannegie: en hoe waren de reacties?
thanks rox! volgens mij gaat ons kindje al dalen! het valt andere ook op dat mijn buik wat lager zit! maandag zei de gyn dat het hoofdje al wel laag zat, maar nog niet echt aan het indalen was. ik hoop toch wel dat we vanavond wat kunnen zien bij de pretecho! liefs rebbel
Veel plezier vanavond! Ik hoop voor je dat de kleine zich wel laat zien hoor, krijg je superfoto's van!
ik hoop het ook wic! ben zo benieuwd! @ikdus: geweldige foto's meid! wonen jullie in dat huis met dat zwembad? liefs rebbel
nee hoor rox ze komen het in dozen aanbrengen dus morgen ben ik er gewoon van het weekend gaan we ze in elkaar zetten dus dan zal ik er minder zijn. ooooooooooooooooooooooohhhh heb zo'n last van maagzuur. gr kim
@ ikdus mooie foto's meissie hebben jullie nog plek voor een zwangere walrus. want het ziet er echt prachtig uit hihihihihiihih ik zie me al helemaal dobberen in dat zwembad. gr kim
@wic: ik kreeg via mijn emailadres ook te zien dat ik al gestemd heb, maar ik heb geen bev. mail gehad! ik heb nu met de 2 emailadressen van mijn mannetje gestemd en dat ging wel goed! je hebt er dus weer 2 stemmen bij! liefs rebbel
meiden van kruimels en spruiten: OPGEVEN WANT TOT OP HEDEN KAN DE DAG NIET DOOR GAAN, TE WEINIG MENSEN, DUS KOM OP!