hahahaha steenbokje, is jou schuld niet . Beestje moest toch echt uit hoor... Ik zou hem graag loslaten en hopen dat hij er 1 aanvliegt, maar dan heb ik of nijdige ouders of de politie aan de deur!
Even stiekem snel een berichtje. Het is hier heerlijk warm en een leuke stad. Al mooie dingen gezien etc. etc. Meiden als er iets spannends is gebeurt graag een pb, hahaha. x
gewoon dreigen dat als ze nu niet ophouden omdat je hond het niet leuk vind, je of naar de ouders stapt, de politie belt, of het ergste, hem los laat hihihih
Wegwezen mieke! Je bent op vakantie! Ga daarvan (en van je lief) genieten! Hahahah steenbokje... zoiets heb ik al eens overwogen. Misschien een keer echt in praktijk brengen... Het arme beest keek me thuis echt aan zo van "waarom zijn we zo snel weer thuis vrouwtje? Ik snap het niet?" Thomas gaat vanavond even met hem fietsen. Strakjes komt de aannemer voor de badkamer!
Thank you Steenbokje, haha Wow inderdaad even tussen aanhalingstekens, succes en veel plezier met sporten..
De geur. Vruchtwater schijnt een zoete weeeige geur te hebben. En de kleur. Vruchtwater hoort zo helder te zijn als kraanwater. Het kan nl. ook urine zijn. Probeer het eens op te vangen met en inlegkruisje. Bij twijfel komt de vk daar even aan ruiken. Bij mij werden mijn onderbroeken op een gegeven moment ook nat. Had ik ineens de vloeibare versie van slijmafscheiding. Als je het echt niet vertrouwd, dan zeg ik BELLEN!
Hoi rebbel hoe is het nu? Hopelijk is het geen vruchtwater, is echt te vroeg. Mieke, zelfs als je vakantie hebt nog ff spieken? haha Blondsteenbokje: 3 uur sporten? fanatiek hoor. gr mayo
Rebbel, hier hetzelde als Daisy! Ikdus, heb weer mooie nageltjes! French met een zwart wir glitter werkje! Wic, Sorry sorry sorry ik ben je pakketje vergeten voor ik naar mijn moeder ging en ben nu pas thuis.... Vrijdag ben ik vrij en breng ik hem direct weg.
hallo dames, ik ben vandaag met een aantal bewoners naar Blijdorp geweest. Het was heerlijk weer. We hebben het echt getroffen. Ben net terug van een uur sporten dus het was een lange dag. @Mieke: als je nog even langs komt, FIJNE VAKANTIE!
daisy en tip: whahaha moest wel lachen hoor, had hete cht niet gelezen! Rox: ik heb het idee dat je jezelf een beetje voorbij loopt meid met al die drukke dingen.doe je wel een beetje op jezelf passen? nou het zijn 2 uurtjes geworden hoor. eerste uurtje les en tweede uurtje ind e zaal, buikspier oefenigen gedaan en geroeid. wilde ik daarna in de sauna, ik douchen en ga ik naar binnen...ik dnekne is helemaal niet warm hier...had geen geduld ik eruit en aankleden denkende dat ik dan naar huis ga...wat denk je was die stuk! en kom ik thuis en lig mannetje op bed dus had makkelijk nog het laatste uurtje kunnen pakken :S oke dan! morgen maar weer even kijken.
jawel hoor! Vanmiddag heb ik heel de middag voor mijzelf gehad want Joey was met mijn moeder mee! Maarja, als je Wic's DVD's vergeet......