Net gestopt met de pil (deel 2)

Discussion in 'Zwanger worden' started by Josien, Apr 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

Jun 19, 2007
    6,527
    489
    83
    ***vraagt zich af waar Rebbel blijft***

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

denk dat Rebbeltje morgen komt!

3. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik hoop dat alles goed is.

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik ook, daarom zat ik hier nog, maar de wekker gaat morgen om 5.15 dus ga nu echt naar bed!

5. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

Apr 14, 2006
    6,700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ Rox : Hahahaha, maakt niet uit! Wat in het vat zit ... enzovoorts ;)

*Ben ook wel erg benieuwd waar rebbeltje blijft ... las dr berichtje nu pas*

6. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

Rebbeltje: we hopen dat geen nieuws goed nieuws is. kaarsje brand in elk geval dat alles goed gaat.

Rox: oke dan ;)

7. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    hoi lieve meiden!

ik ben nog niet zo lang terug uit het ziekenhuis! duurde zo ontzettend lang allemaal! :confused: maar het is gelukkig geen vruchtwater! :D
    ik kreeg wel een heel vervelend onderzoek waar ze me flink pijn mee hebben gedaan, dus duik nu lekker mijn bedje in!

pretecho was helemaal super! ik plaats morgen foto's! :D

liefs rebbel

8. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

Jun 19, 2007
    6,527
    489
    83
    fijn dat alles goed is rebbel :)
    wel vervelend van dat onderzoek

9. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

Mar 27, 2008
    543
    0
    0
    wat fijn dat toch alles goed is rebbel!

Ik ga straks ff shoppen met schoonmoeders voor mijn stiefzoontje (vriend heeft een zoontje) Heb er echt super veel zin in. We gaan wat zomerkleertjes kopen voor het manneke...

Daarna mag ik weer gaan werken, de hele nacht! Maar gelukkig ben ik dit weekend vrij!

Groetjes

10. misz81

misz81 Actief lid

Apr 12, 2008
    175
    0
    16
    Tijdje niet geweest.. druk druk druk.. Hier nog bijzondere dingen gebeurd?

@ Rebbel: gelukkig is alles goed :)

11. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

Apr 14, 2006
    6,700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Mogge!

@ Rebbel : fijn dat alles goed is idd! Houden zou! ;)

12. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    goeiemorgen meisjes

rebbel fijn dat alles goed is meis

hier vandaag wel een leuk dagje. zometeen een klant helpen . knippen en kleuren. en dan vrij. wil nog even een deur schilderen van de badkamer. gisteren kinderkamertje vrij gemaakt en nu word hij vandaag gebracht en misschien als het niet al te moeilijk is ga ik hem al een beetje in elkaar zetten. hihihihihihi

alle spulletjes liggen nu los inn het kamertje. en kan niet wachten o zometeen de kamer in te gaan richten. hihihihih

net een wasje gedraaid en nog eentje aan het draaien. mannetje is vandaag weer aan het werk. die wilde niet meer thuis zitten

gr kim

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hee rebbel! Wat fijn dat alles toch goed is meid!

De aannemer was er gisteren om 20:00 en was om 21:45 pas weer weg. Het wordt een giga verbouwing en hij gaat zijn uiterste best doen om het voor de bevalling klaar te hebben! Er blijven maar 2 muren staan, de andere 2 worden helemaal opnieuw opgebouwd. De lekkage bleek stukken erger dan we tot nu toe dachten.

Nou ja, het vooruitzicht is wel een schitterende nieuwe badkamer... Nu even wachten op de offerte en dan een begindatum prikken...

Ik hou vandaag een lekkere rustige dag. Ik ben zo futloos....

14. mamastarlight

goedemorgen lieve meiden,

Rebbel: super dat ales goed is en je een mooie echo hebt gehad hoor. ben benieuwd. doe het rustig aan he.

Anne: veel plezier!

Misz: nee niets bijzonders volgens mij

Tip: zijn jullie met zijn alle tot de conclusie gekomen dat de lekkage erger is of alleen hij? ik zet er altijd mijn vraagtekens bij of ze niet extra geld willen loskloppen. maar klinkt goed. succes alvast!

en hier...ik heb spierpijn hahaha. mijn schoulders vole ik goed maar mijn rugspieren zijn weer sterker voel ik dus heeft een doel hahaha. zo even stofzuigen, hondje uitlaten en boodschapjes doen. vanmiddag met een vriendin naar de dierenspeciaalzaak voor voer ect.

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    we zijn met zijn allen tot die conclusie gekomen. Hij liet ons dingen zien die ons (omdat we het elke dag zien) niet meer opvallen. Hoe kan een schuur in een muur niet opvallen?!?!?! hahaha...

Ik was wel blij dat hij het eens wat met mijn tekening (zie album)

16. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    goedemorgen meiden!

het was idd een hele opluchting! :D
    ik kan het snoertje van het fototoestel niet vinden, ligt waarschijnlijk ergens op zolder en ik zit nu beneden... :( kan ze er dus pas vanavond opzetten als mn mannetje weer thuis is.

29 WEKEN! :D

liefs rebbel

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    gefeliciteerd! Nog 3 weekjes volhouden, dan mag je weer wat meer toch? Ik kan me goed voorstellen dat je opgelucht bent...

:) ik ben echt gewaarschuwd door jou en BD :D Ik ben niet iemand die snel rustig aan doet... Daar ben ik veel te koppig voor. Hoe zo kan niet? Kan wel! Moet gewoon en wel nu! :) Nu doe ik dus wel wat rustiger... Zodra ik te moe word of als ik gekke steekjes ofzo voel doe ik een paar stapjes terug! Nu alles voor mijn kindje... Die koppigheid is waarschijnlijk voorgoed verleden tijd! :D :)

18. mamastarlight

fijn dat alles goed gaat meiden, dat zijn de betere berichten ;)

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Dat is zeker!

Ik heb net even een was buiten gehangen. Lekker...

20. mamastarlight

het is lekker buiten inderdaad.

ik heb weer geen trek en heb nog niets gegeten. probeer met moeite een bakje yoghurt naar binnen te krijgen. echt erg.

ga zo eens op de hyves van mijn schoonzusje kijken. ze hebben de eerste echo gehad en foto's staan dus daar...

Share This Page