dank je jannegie! wat leuk dat de mensen in je omgeving nu op de hoogte zijn! wat een rust hier! liefs rebbel
Ja Daisy, wat heb je toch een leuke banner! Die mooie dochter maakt hem leuk natuurlijk . Ik liep net bij de kalfjes met mannetje. We hebben een heel iniminie kalfje, sleutelhanger, noemen ze hem. Lijkt me zo leuk om straks met de kleine bij de kalfjes te kijken. En bij de kipjes en bij de paardjes en dan komen er ook nog 2 geitjes, hihi....
Hoi hoi, Lala, wat goed zeg dat jullie groen licht hebben gekregen. Duim voor jullie dat het snel raak is. Rebbel, ben blij te lezen dat het allemaal goed is. Groetjes Taby.
Haha, ja dagdromen...... Tis nog steeds zo onwerkelijk..... Ik heb trouwens ook alweer 3 kwartier geslapen.
hey meisjes nou het kamertje en de box zijn gearriveerd, box meteen opengemaakt en stuk! grgrgrgrggrgrgrg@@$#%^& dus net het kamertje ook meteen maar nagekeken en helaas ook wat stuk dus................... helaas nog geen kamertje voor kimmie! hoop dat ze alles volgende week kunnen brengen want dan komen ze zowieso ivm ontbrekende doos (wist ik van al!) gr kim
allen: op kimmie na allemaal goed nieuws. en kim...ik was er al stilletjes bang voro want je hoort het zo vaak. ik zal iedereen aanraden de kamer ver van te voren te bestelen en te laten bezorgen. ik duim nou voor je dat alles goed is volgende week hier nog meer goed nieuws. ik ben vanmiddag met een vriendin naar de dierenspeciaal zaak geweest. had ik bijna een nijntje meegneomen hahaha. kan nu niet te weinig plaats. kotm wel. afijn en even anar de stad. in de stad een alternatief winkel gevonden. even gekeken: heb twee zilvere rondjes meegnomen eentje met belive in angels en eentje believe in miracles. en een talisman op een ik denk maansteen, staat voor vreugde en vruchtbaarheid. ik heb ze naast de hoofdboedda uit bali gezet. ben benieuwd. ben ook weer de pillen aan het slikken en het tempkaartje was ik al weer aan het bijhouden. wie weet, we duimen!
Spannend steenbokje. Ik duim en brand kaarsjes voor je! He bah kim... je had je er zo op verheugd! Knuffel!
Hey Meisjes, rustig he? Rox was werken! Maar niet getreurd, morgen is ze vrij! Ben met sonja bakker bezig sinds maandag, vandaag gewogen en al 4 kilo kwijt!