Het enige wat ik me kan herinneren is dat ik als kind met mijn Loeki fietsje tegen een lantarenpaal was gefiets. Ik ging toen huilend naar mijn vader en hij zei dat ik me niet moest aanstellen. Nou het deed echt zeer hoor ; )
Ook al herinner je er niet veel meer van, je herinnert je toch nog dat hij zo was. En dat alleen al is natuurlijk niet leuk! je had het graag anders gezien, helemaal nu je er als volwassen vrouw op terug kijkt. Meiden ik ga naar bedje, nog even lekker in mijn boek lezen. Bis morgen!
ik hoop het ook. Voor alsnog maak ik me grote zorgen. Ik weet wel dat ik dat niet moet doen. Ik moet aan mijn kind denken (wat klinkt dat raar, maar wel leuk ). Me teveel zorgen maken is nu niet goed voor me... Ik ga maar proberen te slapen. En sniffy: knuffel meid. Ik ken het gevoel. Niet dat mijn vader alcoholist was, maar hij hard wel erg losse handjes. Toen ik 13 was gingen mijn ouders eindelijk scheiden en sinds mijn 18 heb ik alle contact met hem verbroken. Ik heb het hem nog steeds niet vergeven dat ie mijn kindertijd verkloot heeft! (sorry... weer zo'n uitbarsting van mij, ik ga maar mijn bed in...)
Ik ben blij dat ik nog wel gewoon contact heb gehad met mijn vader. Hij is in oktober 1999 overleden. truste
Tipp, rustig blijven ademhalen en er samen met thomas een nachtje over slapen. Of neem een douche. dat ontspant en geef je de mogelijkheid om alles even goed op een rijtje te zetten. En jullie lopen vast niet in 7 sloten tegelijk! Het zal vast allemaal niet zo'n vaart lopen. Knuff meid! trusten dames tot morgen!
ik sluit mij hier bij aan! Vaders? wat zijn dat? Ja de vader van Joey, daarvan weet ik wat het is! Mijn vader is verslaafd aan alcohol en coke en god weet wat nog meer.hij heeft jarenlang geestelijk en lichamelijl mijn moeder mishandeld. vanaf mijn 6e zat ik heel het weekend in de kroeg tot ik er genoeg vasn kreeg en hem de keuze stelde; zijn kinderen of de fles. zijn keus was snel gemaakt. Heb hem daarna nog 2 keer gezien en heb knallende ruzie gehad. heb hem verteld dat hij voor mijn ogen dood kon vallen en dat ik zo over hem heen zal stappen. Zijn famillie wist dat ik zwanger was en hij zal het zeker wel gehoord hebben, had wel een telefoontje verwacht maar helemaal niks gelukkig! Weet niet wat ik zou doen als ik hoor dat hi er niet meer is. Maar ik mis hem niet iig! Mijn moeders huidige vriend is meer vader voor mij dan dat mijn echte vader ooit is geweest
En zo komen alle verhalen over vaders ineens los... Wel fijn dat we er zo over kunnen praten met elkaar. @rox en maranka: Jullie hebben gelijk, dat weet ik ook wel. Maar toch... Ik ga nu nog maar eens een poging doen om te slapen. Jak, mijn neus zit dicht! Truste meiden! Knuffels!
goeiemorgen meiden! pff wat is het nog vroeg, normaal slaap ik iedere donderdag uit, maar heb vandaag bert naar het werk gebracht, zodat ik de auto heb vandaag. straks even naar mama en voor de rest: wassen, veel wassen @steenbokje: zien we je vandaag wel?
Goedemorgen, Ik ben vandaag Joey-loos. Raar hoor, heb heel de dag voor mijzelf. Hij is vandaag heel de dag wennen bij de oppas. Dus ik kan mooi naar de opticien een mooie bril uitzoeken! Al voel ik mij wel heel schuldig dat hij daarheen is terwijl ik gewoon thuis ben... Tipp, beetje kunnen slapen en wat rustiger geworden?
toch maar proberen van te genieten, Rox, al snap ik dat dat misschien niet zo makkelijk is wanneer moet je weer gaan werken?
25 April moet ik weer aan de slag. Heel dubbel, het kriebelt om weer te gaan werken maar aan de andere kant wil ik ook graag bij Joey blijven. Maar we kunnen het geld goed gebruiken, wil mijn kereltje wel een broek en schoenen kunnen geven als ie het nodig heeft en niet moeten wachten op de kinderbijslag!
Rox, geniet van je dag. Je kunt vandaag lekker even aan je zelf werken, is ook wel eens fijn! En Joey vermaakt zich wel hoor. Wow en dan die vader-verhalen, vreselijk hoor. Mijn ouders zijn nog steeds heel gelukkig samen en ik heb echt een fijne en gelukkige jeugd en kinderjaren gehad (sorry ) Ik vind het heel jammer en naar dat dat bij jullie niet zo is geweest. Gelukkig heeft je moeder nu een lieve vriend Rox en zie jij hem als een goede vader. Hihihi ik ging vanmorgen tempen toen ik om 7 uur even wakker werd, ben ik gewoon met thermometer en al weer in slaapgevallen en werd een half uur later wakker en schrok van mezelf omdat ik me toen pas weer herinnerde dat dat ding in m'n reet zat.
muhahahaha Mieke toch sorry maar heb nu toch wel een gek plaatje in mijn hoofd lekker begin van je dag zeg zo zie je maar hier op ZP kennen we geen schaamte.
Hahahaha Mieke, heb jij dat weer! Maar je hoeft geen sorry te zeggen hoor, ik weet nu iig hoe ik het wil doen met de opvoeding van Joey en hoe ik hem een goede jeugd kan geven! Ikzelf heb het ook niet slecht gehad hoor met mijn moeder! We zijn de dikste vriendinnetjes! En mijn moeders vriend (patrick) is gewoon Opa voor Joey. Heerlijk! Straks dus naar de winkels, zal wel weer raar zijn zonder kinderwagen hahahaha, kan veel minder meenemen!