Ik wel. Heb ook geen contact met mijn vader. Maar zal toch wel moeten uitleggen waarom ik mijn stiefvader oom... noem, en niet papa.
Hee lieve meiden! Nou ik snap er niks van ik kreeg geen berichtjes meer van dit topic. maar goed ik ben er weer! @ mieke wat een leuke hond! En hoe is het met iedereen Dikke knuffel
ik kan het me wel voorstellen hoor dames. Mijn schoonmoeder is dan misschien wat koel enzo, ik zou haar niet willen missen...
Gelukkig wel Tipp, wat zouden we zonder jou moeten? ff kroelen met mijn mannetje! (moeten er nog 30 af meiden....)
Ik weeg nu 82 en wil naar 69, dus 13 te gaan. Maar vind alles de laatste tijd zo lekker. En ook veel verjaardagen gehad e.d. Snoep gewoon veel te veel. Ben na de bevaling eerst 6 kilo afgevallen en toen weer bijna 2 erbij gegeten. .
Daisy, leuke banner! Rebbel, Fijn dat de pretecho zo geweldig was! En dat het loosalarm was met het vruchtwater. Wat onzeker zo.... Ikdus, mogen wij een keer een weekje logeren? PLEASE!? Jannegie, dus het is nu wereldkundig! LEUK! Meiden met maagzuur, warme melk voor het slapen gaan helpt. Na het eten wat vanillevla eten hielp bij mij ook. En als het echt niet meer te houden was, dan nam ik een Rennie(die mag).