De warme melk helpt inderdaad erg goed maranka. Mijn moeder kwam ook al met die tip. Het helpt ook tegen midden in de nacht wakker worden met honger... Ik ga zo eens op hooikoorts dingen uit die ik wel mag nu. Schijnt dat er iets van A. Vogel is wat je mag hebben... Het arme kind wordt zeeziek van mijn genies....
ben ik weer ben helemaal gaar. eerst naar de wasserette wilde ik naar de ikea moest ik over de ring weer draaien...wat denk je file! en op weg naar huis ook 12 km dus ben maar naar huis gegaan. ik wil ook lijnen maar ik vind alles altijd te streng zeg maar. wil zo even op sante online kijken daar schijnt ook iets te staan dus... maar rox 30 eraf?! dat is wel erg veel of niet?
oeps sorry rox... ik ben trouwens 1.70 en weeg nu denk ik rond de 75 kilo. weet niet wat normaal is maar wil er zeker wat af hebben. ik dnek dat het ook wel mee valt wat ik nu weeg maar het lijkt zo veel. heeft ook met mijn darmen te maken hoor. even de was opruimen. pffff komt geen einde aan!
Wauw wat veel meiden zonder schoonmama's.. Ik heb ook geen schoonmoeder, die is overleden toen me vriend 11 was.. Ik heb zelf ook geen vader, geen contact meer mee en me stiefvader mag echt geen opa spelen.. Mijn ex stiefvader mag opa worden ! Mocht hij nog leven dan. Mijn oma is helaas vorig jaar 8 maart overleden op 56 jarige leeftijd, vind dat ook zo jammer ik had dr graag dr eerste achter klein kind willen geven. Mijn vriend kent zijn echte vader niet, maar die heeft super stiefvader die heeft 4 kinderen die niet van hem zijn ( plus zijn eigen kind de 5e ) opgevoed toen hun moeder overleed, en ben dus heel blij dat hij opa mag worden van onze toekomstige kindje.. Al zal dat opa en oma band wel wat moeilijker gaan, want we zitten toch een beetje ver weg natuurlijk.
het blijft altijd lastig hoor met die stiefouders... Ja, rox dat polli....spul van vogel bedoelde ik. En nu moet je nog gaan klussen steenbokje?
ja scheelt een hoop. Heb net de naam meteen opgeschreven. Mijn hoofd is echt een zeef... Sterkte steenbokje...
@rox: thanks voor je inbraak! ik durf het ook niet goed, maar ik loop nu bij de gyn in het ziekenhuis ipv bij de vk, vind het zoiets om daar naar toe te bellen! ach ik vraag het wel bij de volgende controle! ik las op internet dat als de weeen wegblijven het wel weer mag, maar ik wil idd wel eerst bevestiging van een arts of vk. liefs rebbel
ja precies! maar ik wilde het graag weten, ze hebben me er namelijk niks over verteld in het ziekenhuis.
ik heb net een onwijs lekker ijsje gegeten. Alleen weet ik niet wat voor ijsje het was Hij kwam uit een doos met AH mini's en de doos gooi ik altijd gelijk weg en op de verpakking staat niet wat voor ijsje het is... Strakjes maar even bij de AH in de vriezer spieken