Ik heb een vraagje, ik was 14 mei een dagje ongesteld geweest maar 19 mei weer aan de pil begonnen ( helaas al 2 keer vergeten ).. Normaal werd ik op dag 5 van de stopweek ongi, dus heb de "stopweek" wat verlengt maar is me cyclus dan nog steeds 28 dagen dan of niet? Want ik heb nooit gesnapt hoe het werd uitgerekend.
Heb net de BMI-meter getest! 2 kilo er af en dan zit ik weer op een gezond gewicht. Dus het valt wel mee. Terwijl het voor mijn gevoel veel erger was! Maar dat zullen wel typisch vrouwen zijn!
Balen dat niemand het weet Nouwja ik zet wel gewoon 30 dagen en merk het vanzelf wel of ik het een beetje goed heb uitgerekend, hopelijk vergeet ik de pil nu ook niet meer, want 2 keer in de eerste week is niet goed.
jeetje meisjes wat een overgewicht! ik weeg normaal 65 a 68 kilo en ben 1.74 lang. nu weeg ik 80 kilootjes schoon aan de haak. dus ben nu iets te zwaar volgens die meter. maar let gewoon op wat jullie eten en dan is het er zo af let maar op!sonja doet het in principe ook zo haalt alle zoetigheid eruit en dan is het gewicht er zo af! gr kim
Nouu k mag een week niet seksen De kans op een zwangerschap is nu best wel erg groot 2 keer vergeten in 5 dagen plus ik moest het op dag 1 van me cyclus in nemen :S Stomme stomme ikdus
Ja, stom hè rox.. Ik wist ook niet dat ik op dag 1 meteen moest beginnen met de pil als je gestopt was. Ik ben begonnen op dag 6 ermee, en dag 2 al vergeten en gister ook weer. Mik, ik wil echt niet perongeluk zwanger zijn nu hoor.
goede middag meiden, krijgen jullie ook geen mail melding meer van berichten? Ik ga weekend houden. Ben doodop... gisteren/ vannacht nog een heftig gevalletje gehad op mijn werk.. soms werkt dat ook wel ff op je eigen emotie en probeer dan maar eens professioneel te blijven... dat kost een hoop energie... maar gelukkig ben ik nu het hele weekend vrij. Dadelijk komen mijn twee schatjes thuis en dan gewoon genieten van mijn vrije weekend. Tot snel allen
owja kim; overgewicht tomt door de stress en zenuwen. ik ben een echte emo eter. ikdus, ik moest toen ik vor t eerst begon op dag 5 beginnen maar dan was ie de 1e maand zowiezo niet safe
In de bij sluiter staat je kan ook beginnen op dag 2 tot 5, maar vrij dan de eerste 7 dagen met condoom ( of wat anders ).. Maarja, ik zie het wel gelukkig heeft hij het toch te druk met zijn werk dus dan maar niet meer klussen voor fun ..
hihihihih ikdus nou dat word een weekje niets of met rubbers werken! rox nou bij mij geen emo eter maar gewoon een eter hihihihihihihihihihihih en gestopt met roken dus dat zet ook lekker aan. nou ja is toch goed dat het er nu af gaat dan. dan word je misschien een milf? hihihihihihihi anne geniet maar lekker meis van je weekendje.