rubbertje wat is dat Hebben wij nog nooit in onze relatie gebruikt alleen geprobeerd en dat werkt niet haha.
hihihihihihih een milf ik vind dat zo'n k*twoord mijn man is bouwvakker (electricien) en die heeft altijd van die woordjes. haahahahahahha ikdus nou dat zijnvan die rubbere dingen en die doe je om zij ^&* heen en dan heb je geen zin meer dus doe je alsnog aan onthouding hihihihihihiihihihhahahahahaha.
Ik heb ze allemaal.. vind het erg lekker . Heb ze gebruikt toen ik ging trouwen. Maar ik zit nu al weer op start-gewicht! \/ Alleen figuur is veranderd. Heb nu klein zwembandje....
Balen zeg Daisy, zo een jonge leeftijd dat je moeder haar moeder kwijt is geraakt. Vind dat altijd zo rot om te moeten horen enzo.
nou, zou het wel als een compliment opvatten kim als ik een milf word genoemd. Mijn moeder is ook een milf! tenminste, als ik mike zijn vrienden zo hoor....
hai meiden ben vandaag weer terug gekomen van huwelijksreis, was erg lekker. de trouwdag was erg super echt genoten, was gewoon perfect voor ons. ik zie dat ik nog 53 bladzijde moet bij lezen dat doe ik morgen wel. ben nog niet ongi ben wel al een paar ochtende goed misselijk geweest, en heb rare kramp op en in mijn borsten gehad. dingen die ik nog niet eerder heb mee gemaakt. wie weet is het de spanning van de bruiloft die eruit komt, we wachten af.
he ikdus je internet doet het ja wie weet ik hoop van wel wij (man en vrouw hahahaha) hebben besloten om zondag te testen als mijn temp. nog hoog is
Kim, wat balen van de babykamer zeg dat ze pas zo laat komen. Nou kan je niet lekker gaan friemelen en frutselen op het kamertje. Groetjes Taby.