Heb vandaag mijn LIEF! producten ontvangen. Drie korte broekjes... Kan Samantha er weer even tegen aan. Nu nog het mooie weer . Vond het vandaag niet warm genoeg voor kort, voor haar . Ja tegen het eind van de middag op het balkon, maar dan ga ik haar toch niet meer omkleden.
Haha. Moet er idd een waarschuwing bij zetten. Ik dacht nl. eergisteren dat ik wel ff kon surfen.... onschuldig, vrijblijvend... en voor ik er erg in had, kreeg ik ineens een bevestigingsmail van mijn bestelling . Ach, alles is nu gevaarlijk. Ik kan niet eens de Zeeman met lege handen uitlopen, haha. Laatst zelfs rompertjes bij de AH gekocht. Iemand (jij?) had het over de groeihangers van de AH? Ik heb meteen twee pakjes gehaald... Dat word nog wat, deze maand mijn laatste salaris van twee banen... ...
ja ik had het over die groeihangers... (sorry ops) Ik heb net het laatste pakje bij de ah weggehaalt. Ik heb nu dus 2 pakjes hangertjes. Lijkt me wel even genoeg..
Jeetje wat zijn jullie een kletskousen zeg hahahahaa zo was het ook al op het andere forum erg leuk al die babyfoto's zeg. Heb niet alles gelezen maar... nog iemand zwanger geraakt? Hoor het wel weer! bye allemaal fijn weekend!
hihihihih milf mother i'd like to fuck mijn man ziet wel eens mooie dames lopen achter een kinderwagen en dat is dus een milf. we zagen vorig jaar een vrouw in egypte met een tweeling nou het waren haar kids maar ik geloof niet dat het erin heeft gepast . een half jaar oud die kids en een wasbordje had die vrouw! nou das dus een milf wat een uitdrukking he? leuke banners trouwens meisjes gr kim
goedemorgen meiden, ja ik weet het heel erg vroeg maar heb gewoon kl*te geslapen. en ben nu moe! gisterenavcond vile best mee met klussen in het nieuwe huisje van vrienden. leuk huis hoor. vandaag gaan we richting Friesland om voor een nieuwe boot te kijken. blijven we daar lekker en nachtje. Tip: ik moest lachen om het ijsjes verhaal en in en leiden, haarlemmerstraat vooraan zit een LIEF winkel een milf hahaha o wat erg zeg, ga ik maar niet tegen mannetje zgegen... zo duik nog een uurtje even mijn bedje in, beetje uitrusten...pffff
Hoi, Ik heb vanmorgen getest en het is toch wel eng en heel spannend hoor zo`n 1e keer testen. Het was helaas negatief, en kan het nu een beetje afsluiten en hopen dat mijn ongesteldheid maar snel door gaat breken. Ik heb wel met mijn man afgesproken dat we lekker door gaan klussen. Het wachten alleen op de ongesteldheid vind ik echt niet acceptabel dus we gaan lekker door met klussen. Iedereen veel succes. Groetjes Wendy