wen er maar aan tipp. ik ben al verkouden sinds ik zwanger ben. loop de hele dag te niezen en snotneus. manlief ligt te slapen dus ik laat hem maar lekker liggen en ga ff schoonmaken beneden is wel weer nodig
hihihiihihihih je went er ook wel aan hoor! bij jou gaat het ook snel he? jeeetje wat vliegt zo'n zwangerschap toch om!
yep gefeliciteerd met 13 weken is het grootste risico verdwenen. nou ik ga ff poetsen als het lukt want ben best moe! maar het is zoooo heet in die slaapkamer.
ja bah bah die regen .heb net beneden gepoetst. manlief ligt nog steeds op een oor. heb het raam opengezet want dranklucht in die kamer niet normaal ...............................................
hihihihi, dat je daarnaast hebt kunnen slapen. Ik hang al de hele dag lui op de bank met de ene dvd na de andere. (thomas is niet thuis, moest jureren bij een roeiwedstrijd) Grrrr... had ik net zin in popcorn, dus ik denk: ik pak mijn popcorn machine en ik ga lekker popcorn maken. Schieten de vonken er aan alle kanten uit... Ding kapot en ik geen popcorn
hihhiihihihihihih kijk je uit meis nou ben blij dat ik niet meer hoef te slapen in die kamer. al zou een tukkie nu geen kwaad kunnen want ben best moe
hihihihih mijn man ging even naar beneden om broodje te maken ik heb ondertussen met het raam wagenwijd open het bed verschoond en we ligge nu met ze'n tweeen in bed hij met een broodje en ik met mijn laptoppie met de tv aan. ik was zoooooooo moe. dus heerlijk aan het genietn nu. lekker zo'n zondag als je niets moet en alles mag. wat ben jij aan het doen.? en wat is het rustig
ja thee is lekker ik krijg net van mijn mannetje nog een koppie. ben wel een beetje aan het broekeloeren, maar nog geen ongi, wel voor mij nieuwe verschijnselen. we wachten maar weer af (wel erg moeilijk hahaha)