en rox, groot gelijk hoor, joey mag natuurlijk ook niks te kort komen he. als ik ooit een kindje mag krijgen, blijf ik een half jaar thuis: drie maanden volledig loon zou ik dan krijgen en de andere drie maanden iets meer als 600 euro, maar daarna zal ik toch ook weer moeten gaan werken
Nou gelukkig dat je het voor Joey iig heel anders gepland hebt Geniet vandaag nu maar lekker! Ik ga douchen en mijn haar wassen, heb een hele planning gemaakt voor vandaag want ga lekker in de tuin werken. En moet daarvoor wat dingen regelen. x
@mieke: Slaapkop En jij hoeft niet sorry te zeggen hoor omdat jij wel normale ouders had... Ik heb het, net als rox, heerlijk gehad met mijn moeder. Dikke vriendinnen en onafscheidelijk. Ze is zelfs vorig jaar meegeweest met mijn vrijgezellenfeestje, toch bijzonder als je dat met je moeder kunt doen vind ik. @rox: Geniet van je dag... In ieder geval proberen... En ik ben wel weer wat rustiger. Ik was denk ik gisteren gewoon te moe om dat soort nieuws te kunnen verwerken...Als ik jou zo hoor, ben ik nog steeds blij dat ik niet hoef te werken... Ik ga zo even gezellig met mijn oma boodschappen doen en naar de bieb! Daarna weer naar huis, om 13:15 komt MvM. Spannend...
mieke gek . je gaat toch geen sorry zeggen voor het feit dat je een goede jeugd heb gehad en dat je ouders gelukkig zijn? hihihihihi ik heb ook een hele leuke jeugd gehad SORRY HIHIHI mijn ouders zijn nog steeds bij elkaar en mijn vader is zo gek als een deur,.(op een leuke manier) en hij gaat vast en zeker een leuke opa worden. tipp rustig aan meissie het loopt vast en zeker los hoor, dikke knuffel aan iedereen kim
jeetje rox ik geloof dat ik de eerste keer ook wel even moet slikken hoor als die kleine zometeen naar de oppas moet.
Tja dat ik sorry zei was meer omdat ik het wel heb gehad en de anderen niet en het misschien pijnlijk kan zijn.
jas helaas heeft niet iedereen het geluk dat ze in een goed gezin terecht komen met een goede moeder en vader die lief voor elkaar en hun kids zijn. maar rox en sniff en tipp kunnen met hun eigen kleintje laten zien hoe het wel moet en daar gaat het uiteindelijk om toch hoe jij het doet en niet hoe je ouders het hebben gedaan! zo wijze woorden van kimmie. en mijn papa is een helemaal gekke amsterdammer. hihihihih gr kim
ik heb hem niet gemist mieke, mijn moeder was alles tegelijk voor mij. Mijn moeder is ook heel handig met klussen enzo dus ik heb echt geen vader gemist
je hebtgelijk kim! Zo ligt een lekker beenhammetje te braden voor vanavond, alle was is al weg! alleen de stofzuiger door het huis slingeren en klaar!
Bij ons ook Lekker luxe. Hij komt elke dag en ook komt er bij ons twee keer in de week een rijdende snackbar. Niet dat ik er vaak heen ga is niet goed voor de lijn, maar wel handig zo nu en dan...
ik moet ook nog schoonmaken. maar heb geen zin. i ga zo lekker bij mijn zusje op visite want die was gisteren jarig dus straks even een bakkie doen. vanavond wil ik denk ik lekker uit eten met mijn mannetje heerlijk weer is het dus misschien even naar het strand om te eten? hihihih gr kim
Weet je wat ik zo leuk vind en wat ik zo respecteer. Even een voorbeeld aan Rox, die is op haar 22e mama geworden, heeft een beenhammetje in de pan liggen, en is al zo een 'huisvrouw' moeder.... Toen ik 23 was was ik net klaar met mijn opleiding, ging ik werken, op mijn 26e mijn mannetje leren kennen, heel veel gereisd en gedaan. Samenwonen pas na 5 jaar relatie en huis gekocht, nu in ons 2e huis saampjes. En nu we 36 zijn beginnen we eigenlijk pas aan een gezinnetje te denken. Maar als je dat allemaal al op je 22e doet/hebt, en je bekijkt je zelf over 13 jaar (wanneer je 36 bent) dan heb je gewoon al een zoon van 13! Haha mieke de filosoof.
Hoi Hoi goedemorgen allemaal. Nou helaas de zijn gekomen. Had gisteren echt een rot dag.Moest met een vrijwilligster werken en ze vloog mij aan.Ze heeft mij een flinke klap tegen mijn hoofd verkocht en daarna hing ze op mijn rug en hield mij haren vast.Rond de 40 jaar is ze en zo gestoord dus.Normaal ga ik dan terug rammen maar bleef heel beheerst.Ze hebben haar met 3 a 4 maan van mij af moeten halen omdat ze niet los liet.Helemaal die debiel.Heb dus nu een bult op mijn voorhoofd. gr.monique
aj monique wat een raar mens zeg en balen dat de ongie door is gebroken. hihihihih mieke de filosoof. hahahaha ja over 11 jaar heb ik een kind van 11 jaar. hihihihi en zo kunnen we nog een tijdje dorgaan. meiden ik ben weg . ga ff lekker nar mijn zusje gr kim
jeetj monique! dubbelop pech! je hebt toch geen hersenschudding? Dikke knuffel! Hahahaha Mieke, wie weet was het wel heel anders gelopen zonder Mike. Voor ik hem leerde kennen was ik net een studie toerisme begonnen. maarja, 16 jaar en iedereen om je heen verdient geld en gaat stappen. dat wilde ik ook! mijn moeder lag in haar 2e scheiding dus trok het helemaal niet meer op school en dus maar gestopt. na 4 jaar relatie samen wonen en 2 jaar later een kindje. Was het niets geworden met mike had ik nu in het buitenland gezeten. raar eigenlijk he? Maar geen minuut spijt gehad. en tja huisvrouw/moeder.... ik vind het fijn om voor mensen te zorgen. dwz als ik een dag thuis ben geweest en mike is klaar van zijn werk dat er een lekker bordje eten klaar staat. ik geniet dan als anderen genieten. (is ook niet altijd goed want ik vergeet mijzelf nog wel eens hahahahaha)
? Dat mens is gek! @ Mieke : Ja, dat gefilosofeer, ik ken het wel. Zit er qua leeftijd tussenin, maar echt vroeg ben ik ook niet he? Mn vriendin heeft al een ventje van 6. Meiden, ik moet wat verzinnen voor het eten vanaaf. Heb echt geen idee En door dat ijs-gebabbel weet ik zeker dat ik na de schapjes ook thuiskom met een pak magnums. Jullie schuld!