ja ik kijk uit kim. Ik drink rooibos, dat mag toch gewoon? Ik ben niet meer misselijk daantje, al een tijdje niet eigenlijk. Nog wel erg moe...
hoi dames, komen net uit de apenheul. verschrikkelijk park we waren er zo doorheen. ben alweer 7 kilo kwijt! en heb mij zelf een Björn Borg zomerjogginpak kado gedaan. wel een maatje kleiner dan ik nu heb als stimulans! Straks lekker lasagne eten!
whoehoe rox. you go girl! inderdaad een goede stimulans, en mooie pakken zijn dat. tipp volgens mij mag rooibos wel . maar ik heb gewoon met mijzelf afgesproken overal waar TE voor staat is slecht dus ik doe alles met mate
rooibos mag, kruidenthee ook alleen et zoethout uitkijken. Kim, het is een originele maar was kofferbakverkoop!
trots zijn op jezelf is heel erg belangrijk als je wilt afvallen. Zeker als je een emo-eter bent zoals wij...
deed thomas ook, hoewel hij het niet nodig had. Het is heel lief van ze. Het is denk ik de beste steun die ze ons kunnen geven. Daardoor kom jij ook neit meer in de verleiding omdat hij iets lekkers heeft....
Ben er echt blij mee ookal kan ik hem soms achter het behang plakken! Maar ik kan ook een bitch zijn dus is het wederzijds hihi
hahahaha wij werden net gebeld en krijgen visite dus zitten netjes op de bank fijne middag / avond als ik jullie niet meer spreek meisjes
nog steeds niet ongi en het zou binnen 3 dagen der zijn.. ben nu 5 dagen verder... wow rox 7kg netjes hoor