Heb ik hier meldplicht? Zal me effe dagelijks komen melden dan. Neem aan dat Iggylover het ook wel doorkrijgt als ik bevallen ben, want die ken ik van een ander forum. Hier helaas nog niets, morgen de uitgerekende datum!
sorry moet even "klagen" ik snap er niks meer van ik heb krampjes rond de lies, ben moe (heb niks gedaan) ben veel misselijk vooral in de ochtend. dit heb ik al vanaf dinsdag en nu heb ik ook geen trek in eten terwijl ik daar normaal totaal geen moeite mee heb, zelf gister heb ik mijn lievelings koekjes laten staan ik had er geen trek in en nu wil mijn man eten en ik heb zo iets van moet het ik snap me zelf niet meer dit heb ik nog niet eerder gehad. sorry moest ik even kwijt.
ik ben blij dat ik morgen weer mag werken even weer wat anders om handen. ja ik hoop dat ik van de week wel genoeg hcg heb, als ik woensdag nog niet ongi ben ga ik weer testen.
ik ga er vandoor moet nog dingen klaar maken om morgen weer te gaan werken, spreek jullie morgen weer
Hallo allemaal! Hoe is het hier met iedereen? Nog spannende dingen gebeurd hier?! Moet redelijk wat pagina's bijlezen, maar geloof niet dak daar aan ga beginnen! Iemand een kleine samenvatting!?!?! Liefs
Hoi Hier iemand met een mega baal dag.Moest vandaag werken en we stonden met veel te weinig mensen in geroostert. Gatverdamme.Heb echt met de franse slag alle kennels en katten verblijven moeten doen en dan nog zoveel moeten uitstellen.De beestjes zaten er uiteraard wel netjes bij en allemaal netjes eten en drinken gehad maar toch.Heb het ook meteen in de agenda gezet dat het afdelingshoofd dit meteen kan zien morgen ochtend. Ben helemaal kapot van deze dag.