@ Monique: wat ontzettend balen zeg! Dikke knuffel voor jou! En ga lekker uitrusten de rest van de avond! @ Onsukkie: spannend! (of niet?!) Hier lekker een vrij weekend! heerlijk.. we hebben vandaag uitgeslapen, niet normaal.. haha.. Schaam me diep (dus vraag me niet tot hoelaat we geslapen hebben ) Heb het idee dat ik straks gewoon ongi ga worden eigenlijk. Heb wel een erg mooi temp. kaartje met een dik vet kruis! haha.. De pijntjes ed van laatst waren wrs dus wel mn ei.. btje vreemd, maargoed, beter laat dan nooit, toch!?
Tipp, gefeliciteerd met je 13 weken zwangerschap. Lijkt me echt een super goed gevoel. Daantje, ik duim voor je. Groetjes Taby.
hoi steenbokje Nou remmar, ik word nu wel nieuwschierig hoor! Dank je Taby, het is ook een heerlijk gevoel. (al ben ik nu snipverkouden en heb ikgeen idee wat ik ertegen kan doen. Voorheen dronk ik altijd citrosan, maar of dat nu nog mag...)
Op zich nog steeds prima, maar ik word het wel een beetje zat. Met name doordeweeksedagen duren ERG lang, omdat ik niet alles meer kan en het meeste ook al gewoon af heb. Kan ook niet continu blijven stofzuigen he.
Aan de ene kant wel spannend, maar je hebt 9 maanden om er naartoe te leven en ik zit er nu wel echt op te wachten om heel eerlijk te zijn.
Hee meiden! Ik lig een beetje ziekjes op de bank. Zoo moe en beetje misselijk heb te veel gedaan het weekend denk ik maar onze voortuin is af! @ Onskkie Spannend meid ben bnieuwd wanneer het begint SUCCES! Verder nog nieuws meiden want ben 1,5 dag niet gewwest. SORRY! Dikke knuffel
nou remmar, 15:00? 16:00? Stofzuigen schijnt weeen op te wekken onsukkie meiden, ik ga met mijn snotterige hoofd lekker even in bad en dan naar bed. Truste...
7 kilo Rox?! Jemig, wat ontzettend goed zeg! Zet hem op voor de volgende kilo's! Super! @ Wendy: leuk site! minder dat je je ziekjes voelt.. heerlijk dat jullie voortuin af is! @ Tipp: Ik hoop dat je ondertusen al lekker ligt te slapen.. Beterschap! Heerlijk he, dan ff lekker in bad! Ennuh, het was idd 15.30.. Maar we lagen er ook pas om 5.00 vannacht in.. haha.. ouderwets wezen stappen! En nu natuurlijk klaarwakker! haha... Tot morgen!
Goede morgen allen, Ik ben het hele weekend niet geweest. Zijn er nog bijzondere dingen gebeurd die ik had moeten lezen? Groetjes Anne