Net gestopt met de pil (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Goeiemorgen, voldoe even aan m'n meldplicht. Vandaag precies 40 weken, mijlpaal hoor! Niet gedacht dat te halen. Nu mag ukkie er wel uit, ben zooooooooooo benieuwd wie er in m'n buik woont.

2. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Gefeliciteerd met je mijlpaal! :)
    Ik heb m niet gehaald ;) (sja, geplande keizersnee, wat wil je :rolleyes: )

Voel je al iets?
    Ik kan me voorstellen dat je supernieuwsgierig bent!

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nee nog niets helaas... gister 1 pijnlijke harde buik gehad, maar ja... dat schiet ook nog niet op he, haha.

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    oooooohhhh wat spannend onsukkie! nou ik duim voor je hoor dat je vandaag je kleine mag zien.

ik moet vandaag weer naar de vk en krijg dan ook de rhesusprik spaaaaaaannnend.

gr kim

5. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Ach, ik heb gevallen gehoord waarbij het uit het niets begon, zonder aankondiging. Dus het hóeft niet lang te duren voor de kleine er is.
    Weten jullie trouwens wat het is, jongetje of meisje?

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja, een meisje, maar hebben het (behalve op het forum) niet wereldkundig gemaakt, en omdat IEDEREEN zegt dat het een jongetje zal zijn hou ik hetzelf ook een beetje in het midden, stel je voor...

7. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Goedemorgen dames!

@ Onsukkie: ik duim ook voor je mee! en idd gefeliciteerd met je mijlpaal ;)

@ Kim: succes met je spuit! Ben je er bang voor!? of valt t mee?!

8. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    goeiemorgen meiden,

Ik snotter inmiddels al wat minder. Gelukkig...

Gefeliciteerd met je mijlpaal onsukkie... en spannend hoor, kan me voorstellen dat je razend nieuwschierig bent. Dat ben ik nu al ;)

Ik ben er eind van de dag pas weer, ik ga even lekker een dagje met mijn oma op stap. Gezellig!

Knuffels!

9. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

goedemorgen meiden

* aan het bijlezen*

Wicjuh: ik dacht dat je diepvriesdozen nodig had voor de maaltijden die je nu elke avond op de bank gaat eten :) hahaha

Rox: ze hadden de inliners zeker niet meer? ;)

Rebbel: plat en sterkte meissie!

Minnie: gaat snel en wordt spannend he

Duim duim duim voor daantje!

tip: gefeliciteerdmet je 13 weken meid

Rox: toppie meid! volgens mannetje ben ik ook afgevallen. mag ook wel hahaha. nog iets meer dan ben ik te vreden ;)

Iggy, bel anders de ha even want dat is ook niet fijn als je het met je trouwen bent. moet ik nog iets doen?

Onsukkie: succes met bevallen! Ik zei meteen al voor dat je het wist dat je zwanger was he, en ikd acht ook meteen een meisje. leuk hoor.

Tip en wendy: beterschap

meiden ik ben weer even weg moet naar de tandarts heb medelijden met mij....

10. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ tipp: gelukkig maar dat je minder snottert! is niet fijn! Veel plezier met je oma vandaag!

@ steenbokje: ik heb idd medelijden met je! Veel succes! Moest er iets bijzonders gebeuren, of gewoon controle?!

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja dat was wel bijzonder, kun je ook vorospellen wanneer ik bevallen ga? Hihi.

12. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihihihih nee ben niet bang voor de prik. ik krijg hem als het goed is in mijn grootste vet (billen) dus zal er wel niet heel veel van voelen (hoop ik ) al heb ik gehoord dat hij best pijnlijk is

gr kim

13. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    hihihi... geweldig, hoe je dat zegt! nouja, iig heel veel succes ermee! Hoe is het trouwens met het opruimen / gerommel in jullie huis?! Jullie waren toch met de zolder enzo bezig? of heb ik dit nou verkeerd?!

14. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja de dakkapellen zitten erop. en de verbouwing is in volle gang. ben nu bezig met schilderen nog en manlief moet nog op zolder verbouwen maar dat is van latere orde. nu eerst nog laminaat leggen in de gang en plinten in de woonkamer en dan ben ik blij!

over vier tot vijf weken komt het babykamertje pas heel aan dus dan moet die nog in elkaar gezet worden en klaar is kim

hihihih
    gr kim

15. mamastarlight

gloeiende gloeiende! kom ik bij de tandarts, weg afgesloten, ik helemaal in de middle of no were. ik mannetje bellen en zo ben ik er eindelijk, was de afspraak volgens hen om half 11! ik boos van binnen natuurlijk. ik dacht echt 11 uur. afijn geen tijd meer voor dus nieuwe afspraak gemaakt. als of ik er plezier aan beleef! was echt kwaad.

Remmar: gaatje! alleen mijn andere kies kwam ik vorige keer voor 1 gaatje, zaten er 3 dus was al helemaal niet blij en nu dit. gloeiende!

OnsUkkie: hahaha nee sorry dat niet.

16. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Haha, deed ik ook hoor. Stel je voor...komt er toch een piemeltje uit!
    Maar ze hadden wel gelijk hier ;)

@Steenbokje: valt mee, hihi, alhoewel we wel vaak om de beurt eten hier ... de ander met Faylinn op schoot vanwege krampjes oid :rolleyes:

17. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ kim: oh jemig, dus nog midden in de verbouwing! hihi.. niet vervelend?! haha.. hoop voor je dat het laminaat en de plinten dan snel liggen :D
    Over 4 a 5 weken pas?! jeetje.. dat wordt dan dus snel in elkaar zetten ;) hahaha.. ach, daarna mag je lekker gaan nestelen en miepen ;)

@ steenbokje: grrrr.... aarrg! tegen zulke dingen kan ik dus ook echt niet! ik snap je woede helemaal! 3 gaatjes?! jemig! Ik hoop voor je dat ie snel gemaakt is! kan me niet voorstellen dat dit erg prettig is?!?

Ik heb hier trouwens een lekker relax dagje! ben meestal op maandag vrij! Heerlijk! Loop dus in mijn huispak door mn huis heen te hobbelen om vanalles en nog wat te doen (dus eigenlijk niets ;)) haha..

18. mamastarlight

Wicjuh:nee zag het helemaal voor me dat je met een diepvriesbakje voor de nieuwe dvd's zat hahaha.

Remmar: nee die zijn al gemaakt nu nog eentje aan de andere kant geloof ik...zal wel. 2 juli pas weer dus...

19. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Oh hihi .. nu zie ik mezelf ook zitten. :D

20. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Ego beriggie:

Vanmorgen intakegesprek gehad bij het kinderdagverblijf en wendagen afgesproken; eerste is volgende week vrijdag, gaat ze 2 uurtjes wennen op de groep.

Gaan wé 2 uurtjes wennen. Zij daar, ik hier alleen :rolleyes:
    :(

Einde ego-beriggie

Deel Deze Pagina