* begin oppep bericht* meissie,komt best wel goed. ze gaat het gewoon hartstikke leuk vinden daar met dat lekkere smoeltje van der *einde oppep bericht *
helaas de ongi is gekomen. maar ik ben nog steeds misselijk en nu ook last van mijn keel, ik hoorde vandaag op het werk dat er een griep heerst meer mensen op het werk hebben er last van. ik hoop dat het snel weer over is, weer op naar de volgende ronde
Ja buddy's waren rond alleen de vluchttas moet nog ingepakt worden O ja en bij deze heb ik me voor vandaag gemeld
dank je minnie! hoe gaat het met je? nog geen tekenen? ik ben vanmorgen weer bij de gyn geweest, zaterdag veel harde buiken gehad en gister ook wat buikpijn, maar de controle was goed gelukkig! gister een leuke dag gehad en vanmiddag nog wat visite! liefs rebbel
Fijn Meis dat de controle goed was! Harde buiken zijn idd niet fijn, ik heb ze vooral s'avonds. Heb ook veel last van buikkrampen maar als ik dan naar het toilet ben gweest is het weer over, maar ja ben vandaag al 3 x geweest pffff. Ik denk dat mn darmen leeg willen zijn voor de bevalling haha Liefs Minnie
nou meisjes kom net van de vk af. ben weer twee gaten rijker eerst bloedprikken om te kijken of ik al antistoffen aanmaak tegen de kleine . en toen de rhesusprik. die hebben ze in mijn been geprikt in de spier en voelde niet echt lekker maar goed viel al met al wel mee! ze hadden mijn bloeduitslagen nog niet dus weet nog steeds niet waarom ik in vlagen niet lekker word en slap en duizelig. bloeddruk was prima dus................. rebbel meissie gefeliciteerd! gr kim
Rebbel: Gefeliciteerd! Fijn dat alles goed was joh! Blijf je wel rustig aan doen? Dus visite op tijd weer wegsturen hoor. Leuk hoor al die berichtjes van zwangeren hier. Minnie poept zich leeg, haha! Spannend! Steenbokje, wat een pech! Nu ben je nog niet van de tandarts af... Daantje: Balen van je ongie.... vond het toch wel spannend worden. Hier alles ok. Positiebroek weer aan vandaag. Beetje slaperig ook. Ik ben op weg naar de 12 weken, joepie!
Hallo allemaal, Ik heb een vraag, ik zit nu 3 dagen voor mijn NOD en heb wat bruine afscheiding. Dus grote kans dat ik gewoon ongesteld wordt, maar ik heb geen ongi klachten,lees hier dat het ook anders kan zijn! Ik had vorige week ook al ongi krampen in mijn onderbuik en rug, dus dacht al helemaal zwanger te zijn. Moet ik nu nog wachten met testen, ip zou NOD donderdag zijn? Ben benieuwd wat jullie over mijn verhaal zeggen? Groetjes
Rebbel gefeliciteerd met je verjaardag ! Fijn dat het in orde was allemaal. Mik, nog gefeliciteerd met je 30 weken ! Onsukkie, gefeliciteerd met je 40 weken, hopelijk komt je meisje snel. Minnie, ga maar snel je vluchttas klaar maken, voor je het weet beval je over 3 dagen al Verder heb niet echt bij gelezen, jullie kleppen teveel
Als je denkt dat je NOD over 3 dagen is, zou ik zo wie zo wachten tot na donderdag, als ik jou was. Je kunt wel eerder testen, maar meestal heeft je lichaam nog niet genoeg hcg aangemaakt of wordt je alsnog ongesteld... Maar dat is mijn mening! Veel succes ermee en hopen dat t raak is!
Hoi Debbie, We zijn hier dol op testen, maar ik sluit me bij Remmar aan. Verstandig is om nog even te wachten. is dit je eerste ronde na je pilstop? je lichaam kan nog even in de war zijn.... Het kan ook innestelingsbloed zijn... hmmm, spannend hoor!
@minnie: spannend hoor! thanks meiden voor de felicitaties, de visite is weer naar huis, het was gezellig! liefs rebbel
hee meiden, Het was echt super gezellig met mijn oma! Ik ben een hoop kadootjes rijker. 3 boeken, 2 wikkelbroeken, een ketting en een armband Rebbel, sorry, gefeliciteerd!