Net gestopt met de pil (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Hallo dames,

Heb even vlug bijgelezen.

@Daantje: knuffel en volgende ronde meer geluk.

mijn nachtdiensten zitten er weer op. Al vind ik het nooit erg om nachten te werken. Ik heb weer wat sieraden kunnen maken (lees kralen). Daar heb je dan weer tijd voor in de nachtelijke uurtjes.

2. misz81

misz81 Actief lid

12 apr 2008
    175
    0
    16
    Meiden even een snelle vraag. Vorige maand heb ik een positieve ovulatietest gehad. Nu zou ik rond deze dagen weer 1 moeten hebben, maar helaas zelfs nog geen heel licht streepje te zien. Ik maak me hier wat zorgen over. De vorige keer dat ik testte was een tijdje na de sex. Kan dat invloed hebben op de test?
    Ik ben een beetje bang dat ik geen eisprong ga hebben of kan het ook dat je gewoon dagen geen enkel streepje ziet en dan direct 1 hele dikke streep. Ik dacht nml altijd dat het zich langzaam opbouwde...

3. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Ach Misz, het kan ook zijn dat je je piek net gemist hebt met testen. Ik zou er niet teveel op varen en gewoon blijven klussen ;) . Maar dat je streepje eerst licht begint en dan ineens donker dat hoeft volgens mij niet. Dus die posi ovu test kan ook nog komen hoor!

Ik vond het sowieso moeilijk om zo lang niet te plassen....

4. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    posi ovutesten kunnen heel plotseling komen. Het is niet zo dat het streepje geleidelijk donkerder wordt...

Succes meid!

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    mag ik vragen waarom je nu al met ovu testen aan de gang bent.

ik zie zoveel meisjes meteen bij het oefenen in het nbegin al aan het temperaturen zijn en aan het testen, in het begin zou ik toch wel een betje de lol erin houden en door dit meteen te doen is het dan nog wel spontaan etc?

6. debbie82

debbie82 Nieuw lid

21 mei 2008
    4
    0
    0
    We zitten nu in de 2e ronde, vorige maand een cyclus van 25 dagen. Nu weer. Ik hoop op innesteling, maar denk dat dat vrij laat is. Dus zal wel ongi worden, maar heb daar helemaal geen gevoel van.

7. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Spannend!

8. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Goede avond dames!

Jullie raden het nooit: ik heb vanmiddag zelf 2 rolgordijntjes opgehangen! Nu ben ik best handig en doe ook best veel zelf, maar dit had ik nog nooit gedaan!
    En ja, ze hangen nog steeds.. ;) (zijn niet alweer naar beneden gekomen ofzo) haha.. Vond t best knap van mezelf :D

9. misz81

misz81 Actief lid

12 apr 2008
    175
    0
    16
    Temperaturen doe ik niet. Waarom ik er nu al mee begonnen ben is gewoon omdat ik onze kansen wil vergroten. Het maakt het er niet minder leuk door. We willen gewoon graag z.s.m. zwanger worden en begin dan liever nu al met ovulatietesten dan pas over bv een half jaar o.i.d.

10. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Oeeehh! Heerlijk! Doe mij zo'n oma ;) haha.. nee, geintje, ik heb niets te klagen over mijn oma! hihi.. Maar wat onzettend leuk joh!

11. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Heerlijk joh! En dan ook nog betaald krijgen he?!
    Ik werk ook regelmatig slaapdiensten, vind het heerlijk! Remmar wordt namelijk slapend rijk ;) haha..

12. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

vlug vlug doorgelezen, ga eerst koken reageren doe ik later~!

Morgen Mirena zetten, hoop zo dat dit DE oplossing id!

13. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Tnx! :)

@ Rebbel : gefeliciteerd meid !

14. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    applaus voor remmar! :D

We doen nu verwoede pogingen om de vaatwasser in de bouwen...

15. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    haha.. dank u, dank u! Voel me zeer vereerd ;)

Veel succes ermee! het is echt heerlijk, zo'n ding! Wil het een beetje lukken dan?

16. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    nee, de vent die deze keuken er eigenhandig ingezet heeft (aka vorige eigenaar :() was een klusramp... Het kastje moest eerst met grof geweld ervan worden overtuigd deze keuken te verlaten.

17. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Rebbeltje, van harte met je B-Day meid!

Wic, zo herkenbaar meissie. Oh wat heb ik gehuild toen Joey ging wennen!

Steenbokje, oh sorry ik ben het vergeten te melden hier! in utrecht, culemborg en omgeving is niets meer te krijgen :oops:

18. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    hahaha.. hoe je het ook omschrijft! geweldig! :) Kan me voorstellen dat jullie het iets minder grappig vonden! :rolleyes: :( But has it left the building!?

19. kimmy23

kimmy23 Nieuw lid

26 mei 2008
    1
    0
    0
    hallo allemaal,
    ook ik ben nog niet zo heel erg lang geleden gestopt met de pil, 13 januari om precies te zijn.
    16 januari werd ik ongesteld en de 2e keer was 16 februari. we hebben toen wel geklust zoals jullie dat hier noemen geloof ik, maar zonder resultaat.
    20 maart weer ongesteld worden, dus ook geen resultaat.
    in april is mijn moeder heel onverwacht overleden en stond mijn hoofd er even niet naar. mijn cyclus duurde toen ook ineens 36 dagen en de vorige twee 31 en 33 dagen.
    nu hebben we de vruchtbare dag dus niet zo goed uit kunnen rekenen en hebben we een periode om de dag geklust.
    nu heb ik tcoh weer het idee dat ik ongesteld moet worden.
    ik weet het ik ben ongeduldig, maar waarom lukt het nou niet gewoon.
    heeft iemand nog tips om de kansen te vergroten?

20. Niet meer actief

Mik, tempen helpt nog steeds niet met eerder of gericht klussen hoor..

Als ik straks weer stop met de pil ga ik ook weer tempen, die cyclussen van mij zijn gewoon zwaar klote.. En me ongi voel ik helaas nog steeds niet aankomen..

Deel Deze Pagina