Net gestopt met de pil (deel 2)

Discussion in 'Zwanger worden' started by Josien, Apr 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    remmar, het kastje has left the building... Nu blijkt alleen dat de extra afvoer al wel is gemaakt, maar de stroom en het water nog niet, moet dus ook nog 'even'

Nou ja niet meer vanavond. Morgen weer een dag...

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    kan anijs nou eigenlijk kwaad tijdens je zwangerschap?

3. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

Remmar: applaus hahaha

Roxy: geen probleem meid is je vergeven. ren succes morgen

Tip: heb je je liners nog ;)

Kimmie: welkom hier wil je op de lijst?

4. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meisjes

vandaag laatste ochtendje werken voor de thuiszorg. ik heb aangegeven dat het me echt teveel word nu. dus vanochtend nog twee uurtjes en dan vanaf volgende week nog maar drie dagen weerken thuis.

ik stond al volledig in de ziektewet dus wat dat betreft verandert er niets.
    '
    gr kim

5. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

goedemorgen meiden,

ik moet zo naar het uitzendbureau, ben benieuwd. wordt thuis zitten zat hoor. tot later

6. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    2,702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Kimmy, welkom en heel veel succes met zwanger worden!
    Ik denk dat als je cyclus regelmatig is en je om de dag klust dan kun je weinig meer doen om je kansen te vergroten! Je bent al goed bezig!
    Ik weet niet of je rookt en of je partner rookt, maar stoppen verhoogt dan ook de vruchtbaarheid.

Waarom heb je het idee dat je ongesteld moet worden? Wij zeggen ook altijd: geen bloed geeft moed!

Succes!

7. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    2,702
    0
    0
    commercieel
    Heb gehoord dat er dezelfde stof in zit als in zoethout en drop. Daarom zou het niet goed zijn, maar ik denk zelf dat het een fabeltje is!

Ik neem ´s avonds wel eens een beker warme melk met een anijsblokje, heerlijk!

Gewoon niet overdrijven denk ik :D .

8. Remmar

Remmar VIP lid

Mar 25, 2008
    5,181
    0
    0
    Overijssel
    Goedemorgen meisies!

@ Tipp: grrrr! Hoop dat jullie vandaag meer voorspoed zullen hebben met dat 'ding'! Tis ook altijd hetzelfde met zulke dingen, 'ff' en vaatwasser inbouwen: hahaha, leuk grapje ;)

@ Steenbokje: thanxx :) haha...
    En succes bij het uitzendbureau! Zit je zonder werk!? Hoelang al dan!?

@ Kim: Wat doe je voor 'n werk in de thuiszorg?! Meestal is dat niet vol te houden..! Tot hoelang heb je kunnen werken dan?! Lekker dat je nu alleen nog maar thuis hoeft te werken! Wat doe je thuis dan voor 'n werk!?

Ik moet vanmiddag weer werken (heb een slaapdienst), hoef pas om 16.00 te beginnen! Heerlijk... hihi.. Dus vandaag maar ff de was doen enzo (hoort er ook bij he?!)....

9. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Goeiemorgen meiden...

Pff werd vanmorgen echt vreselijk misselijk wakker :(
    Vanmiddag moeten we naar thomas zijn peetoom en tante... Op zich wel gezellig, maar ik heb geen zin...:(

@steenbokje: ja hoor, ze staan me hier nog steeds vreselijk in de weg... Moet ze wel even afstoffen ;)

@remmar: vandaag komt het er niet van... Morgenavond ook niet. Ik mag denk ik blij zijn als het kreng halverwege volgende week werkend is...

@janneke: ik heb het net even bij 'gezondheid' nagevraagd. Het kan geen kwaad, mits met mate... Gelukkig want ik drink ook graag een blokje anijs in mijn melk... Dat vind ik trouwens altijd heerlijk aan de duitse horeca. Ze hebben daar gewoon warme melk :D

10. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    2,702
    0
    0
    commercieel
    Oh, hihi, nog nooit tegen gekomen hier, warme melk in de horeca. Koude melk hebben ze meestal niet bij de lunch, dat is in nederland veel normaler.

O, mensen, wij zitten zó te wachten op regen.... :cry: Dus als het bij jullie regent, blaas dan even deze kant op, please...

11. Remmar

Remmar VIP lid

Mar 25, 2008
    5,181
    0
    0
    Overijssel
    @ Tipp: misselijk wakker worden, das echt niet fijn zeg! Is het nu al minder?!
    haha.. ondertussen is de veelbelovende vaatwassen omgedoopt tot een kreng?! hahaha.. Kan dat arme ding toch ook niets aan doen dat de vorige eigenaar een hork was in klussen!? ;)
    Ohja, en alvast veel plezier vanmiddag :p ;)

@ Jannegie: Regen!? Hebben we net hier gehad gister.. Had het vanuit t oosten zo naar je toe kunnen blazen Duitsland in... Helaas! ;) Maar tis echt beroerd weer voor de gewassen he?!

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Kalimera meiden! (is hallo in het Grieks en makkelijk te onthouden, gewoon even aan calimero denken, hahaha)

We hebben een heerlijke week gehad, super mooi weer gehad (rond de 28 graden iedere dag) en veel moois gezien.
    Ondanks het drukke schema toch een uitgerust gevoel.
    Zal later wat foto's in mijn album plaatsen.

Nog zwangeren er bij gekomen de afgelopen week?

Rebbel, nog gefeliciteerd met je verjaardag.

Daisy, ook jouw banner is super leuk en vrolijk!

Steenbokje, succes bij het uitzendbureau.

Hebben jullie de lijst wel een beetje goed bijgehouden meiden of........ helemaal niet?

Hier mijn ei afgelopen zondag gehad, tenminste als het goed is dan.
    Dus ik zit ook weer op het wachtbankje. Mij benieuwe of er een grieks beepje in de maak is :D
    Dan weet ik nu al dat het iig een griekse naam er bij krijgt.

13. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    2,702
    0
    0
    commercieel
    hey mieke,

Welkom terug! Leuk hoor, zo´n fijne vakantie. Hoop dat het gelukt is deze maand, zou wel bijzonder zijn hè.

@ remmar: Ja hier hebben we erg droge zandgrond en al weken geen water gehad, we snakken erom. Anders gaan de plantjes die net zo mooi op gang zijn hartstikke dood. We hopen eigenlijk op een goede oogst.
    Regen is hier altijd het probleem. Meer een landklimaat he. De regen is meestal helemaal "op" als het vanuit nederland komt. Dan komt het vaak tot aan de Elbe. laten wij nou net aan de andere kant zitten....

14. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    goedemiddag!

@mieke: fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! ik hoop echt voor jullie dat het nu gelukt is, zou wel heel mooi zijn! mijn duimen draaien meid!

@rox: succes vandaag! ik hoop dat het werkt meid!

hier alles rustig! nog 2 dagen en dan zit ik op de 30 weken! pffff.... dat is nu echt een mijlpaal voor me! :D

wie wil er hier mijn buddy zijn? ik kan er niet vroeg genoeg bij zijn toch! ;)

liefs rebbel

15. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

Apr 14, 2006
    6,700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ mieke : welkom trug!
    gezellig! :)

Ik duim voor een grieks wondertje ;)

16. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

Apr 14, 2006
    6,700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Ik wil best je buddy zijn, rebbel. Tenzij je liever iemand anders hebt :)

17. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    @renmar ik werkte in de thuiszorg in de hushouding maar deed de laatste tijd administratie. nu werk ik ook thuis als kapster dus dat moet ik nog 6 weekjes volhouden want ja als ik niet werk krijg ik geen geld he?

heb net de luiertas van de kruidvat gekocht de blauwe met bloemetjes erug leuk

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Rebbel ook ik wil natuurlijk wel je buddy zijn hoor meid! :D

Ja het is fijn om op vakantie te gaan maar ook altijd weer fijn thuis te komen.
    Wij zouden het ook leuk vinden een 'made in Greece' beepje.
    We hebben ons best gedaan en er ook nog over gesproken daar.
    Nog even geduld, dus maar weer op op het wachtbankje.

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ik ook wel hoor rebbel... :D

Welkom terug mieke. Ik heb de lijst 1x aangepast. Vaker was niet nodig geloof ik :D

Jannegie, ik blaas me suf, maar ik geloof niet dat die regenwolk luistert :(

Remmar, nee kan het ding ook niks aan doen... Maar ach...

Misselijkheid is over en ik verga nu van de honger

20. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

Jan 7, 2008
    3,402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    tipp wil jij mij op de lijst verandere van de 5 ronde naar de 6 ronde? al vast mijn dank

Share This Page