Oja dat herinnert mij aan de nieuwe meiden die zich gemeldt hebben op de lijst maar niet meer komen. Zijn de 2 weken al om dan kunnen ze er weer af toch? Of ben ik nu heel cru en radicaal. Jannegie, mooi huis hoor, willen jullie ook die kleurstelling?
hey meisjes mieke welkom terug meis en leuke foto's ik geloof nog steeds niet dat jij 36 bent . jeetje wat zie jij er goed uit! wat worden er trouwens veel jongens geboren zeg op onze lijst. word tijd voor wat meiden. ik ga nog even naar het winkelcentrum kijken of ik nog bonboekjes kan scoren want die waren op bij de makro. gr kim
Leuk he? Ik heb vanmorgen de buggy gescoord.... pak m net uit de zak en mis een wiel Dus ik denk, ik bel ff (ga niet alles inpakken en die kant op zonder contact)... geen telefoonnummer te vinden! Grrrrrrr Sorry Rox, maar wat een b*ttttzaak af en toe! @ lijst : ik vind het tijd worden dat de boel op de huidige lijst roze wordt!
dat is goed! bij deze zijn jij en wic mijn buddy's! leuk! moet ik alleen ff jullie nummer hebben! liefs rebbel
Yep, dat is echt zweeds rood. Wat je in zweden ook vaak zit is een blauwe voordeur, misschien doen we dat wel om de boel te breken. Klinkt misschien een beetje vreemd, maar het staat erg leuk. Ons huis komt ook een beetje in het bos te staan. met vanaf de veranda uitzicht over het weiland en aan de voorkant uitzicht op de oprit zodat we alles in de gaten kunnen houden @ Mik, ik denk soms dat wij een meisje krijgen. Dat heb ik al twee keer gedroomd. Maar mannegie denkt een jongetje. Verder wordt het spannend hier. We gaan vanaf vandaag staken. Oftewel we leveren geen melk meer af. Erg spannend en het gaat erg veel geld kosten, maar als we niks doen komt het niet goed. We krijgen nog maar 27ct per liter voor onze melk. Misschien gaan de nederlandse boeren ook mee doen.
Oh trouwens, voorlopig nog geen gebruik van maken hoor! Beebje moet nog een mooi tijdje blijven zitten!
Jannegie, willen jullie het straks weten? Wij hebben het er tijdens de vakantie ook weer over gehad. Mannetje staat er nog steeds achter, ook al vind hij het allemaal nog wat onwerkelijk en benauwend. Ook wat het gaat kosten allemaal natuurlijk, school, studeren etc. Hellemaal omdat we nu zo lekker kunnen gaan en staan waar we willen. En wat hem betreft mag het vanaf volgende maand wel raak gaan zijn. Een maart/april kindje vinden we beiden erg leuk. Of anders iig een voorjaars/zomer kindje. Helaas kunnen we het niet plannen, maar misschien gaat het er nu eindelijk van komen omdat we ook al weer een tijdje bezig zijn.
ben er weer meiden, gesprek ging goed. Remmar: zit betaald thuis tot eigenlijk Juli. mieke: welkom terug! Tip: kunnen we afspreken dat ik ze snel een keertje op kom halen? ben weer snel verder want ook even bij de ikea geweest dus moet spulletjes opruimen
Heey Mieke, welkom terug. Mooie fotos gemaakt zo te zien ! Heb je ook een mooi kleurtje gekregen ? Hopelijk heb je een mooi souveniertje mee genomen
hihi grappige omschrijving hoor! we hebben veel soefjes meegenomen, maar het liefst die ene ja! En ja een lekker kleurtje, niet echt een over-all strand kleurtje, maar wel een lekker kleurtje!
Mieke, nee we willen het niet weten. Wij laten ons verrassen, dat lijkt me echt bijzonder. Fijn dat jullie zo´n goed gesprek hebben gehad. Dat is toch vaak zo he, even uit de eigen drukke omgeving weg, dan gaat zo´n gesprek beter. Fijn voor jullie! Nu duimen..... [-o<
Oja Jannegie, dat had je hier al eens gemeldt. Ja het is zeker fijn om er weer even onder relaxte omstandigheden over te kunnen praten. Oja meer foto's staan om mijn hyves.
wic hihihihih ja kruidvat is best leuke winkel wat betreft aanbiedingen . maar helaas is het vaak een zooitje in de zaak(castricum wel in ieder geval) en zijn er soms dingen stuk gr kim