Wic, pb me even je 06 en het filiaal nummer, dan laat ik morgen het nummer opzoeken in de pc! Plaatsen viel mee, maar fijn was he niet. Beetje zeurend gevoel nu in mijn buik. Ga even eten maken!
Was ook al enthousiast naar de kruidvat getogen.... maar helaas, geen tas te bekennen. Heb tassen-tic .
ja klopt, vandaag de Mirena. Mijn moeder was mee gelukkig maar heb me totaal niet ongemakkelijk gevoeld gelukkig!
Waar (op de bon) vind ik het filiaalnummer ? Anders wacht ik gewoon ff af.. heb maar vanaf de website een mail gestuurd... Wederom lief aangeboden! Rox rules! Ik ben niet jaloers op je, op iedereen die dat ding laat plaatsen. Lijkt me nix.
als het goed is onder het logo van de bon! Hihi, tja het is niet fijn om met je kier open en bloot te liggen voor de HA maargoed, die van mij was vast niet de eerste die hij zag! Owja meisjes: Als ik het goed zag vanmorgen komt er volgende week weer Pooh textiel in de folder. Laat het donderdag weten!
Rox, zit net te overwegen wel of geen magnum, wel een mini hoor. Maar ja toch 2,5 kg aangekomen tijdens de vakantie, ondanks de activiteiten. Fijn dat de mirena er in zit. Had het er met mannetje ook nog over van de week. Dat de vrouw altijd maar de pil of andere anticonceptie neemt en de man er maar makkelijk over denkt. Zo ook hij, aangezien hij absoluut geen condoom wil gebruiken omdat hij dat niet prettig vindt. En dat terwijl het, ondanks onderzoeken, toch altijd troep blijft. Hij denkt dan ook dat het daardoor bij mij wat langer duurt doordat ik zoveel hormonen ingespoten heb gekregen met de prikpil. En zou dan als het weer nodig is ook overstappen op de mirena, liefst niets. Maar vind geen menstruatie toch ook wel erg fijn, zoals ik het de afgelopen jaren eigenlijk ook altijd had. Maar eerst het een en dan weer het ander!
Mijn moeder gaat ook aan de Mirena hoor Mieke, na vandaag is ze overstag! Ach, die 2,5 kilo is er ook zo af joh! kijk maar naar mij! geen Magnum genomen, neem zo wel een bakje yoghurt
oh leuk rox geef je het wel door vann die pooh spulletjes . leuk leuk leuk ga ugly betty kijken meissies. fijne avond, gr kim
Hoi hoi! Nou ik ben sinds gister aan de Sonja. Inderdaad zin in zoetigheid, maar hou me sterk! Vriendje en ik proberen nu telkens te klussen, maar het lukt gewoon niet! Veel te veel stress met m'n werk. Het lijkt wel of ik afsluit. Ik moet me ook niet druk maken, maar ik heb het even helemaal gehad. Vandaag gehoord dat ik volgend schooljaar weer moet samenwerken met iemand waarmee ik het niet kan vinden. Het botst de hele tijd en ik zie er dus erg tegenop. Verder krijgen we een bijna blind kind in de klas. Dus dat wordt best zwaar. En aangezien ik op 5 uurtjes na fulltime werk en dus maar voor 3 dagen een groep krijg, moet ik de andere 2 dagen weer leuk overal invallen! Dus laat ik maar snel zwanger worden, dan kan ik me tenminste lekker op m'n kindje richten!
Mieke welkom terug! Rox: fijn dat de mirena is meegevallen en goed van je dat je van die magnum bent afgebleven, je bent goed bezig he?
vandaag ietsjes minder hoor Lala, heb voordat ik naar de HA ging een Milkbreak genomen want voelde me een beetje flauw van de zenuwen ( jaja ook Rox met dr grote mond is wel eens zenuwappig!) Maar morgen weer vol er tegenaan
Hier ook geen magnum genomen maar wel 3 droste rondjes en 2 napoleon zw/w ballen. Vanmiddag wel een snicker. Moet gewoon weer even afkicken van de vakantie. Gaat wel goed komen. Rox en Daisy, ben erg benieuwd naar jullie ervaringen straks hoor!