ooooo je bent een schat! die wist ik niet meer maar augustus was het! ik weet alleen niet meer wat en heb het nergens
@ Rox: geen nr onder logo. Nah, ik wacht reactie op mail wel ff af. Weltrusten meiden, ik ben naar bed!
vanavond weer voor bootjes wezen kijken. zo leuk hihihi. maarre...nu aan de klus want licht positieve ovulatietest dus morgen eitje terusten meiden
Hier gister ook ineens een streepje op de ovulatietest. Heb me dus waarschijnlijk te snel zorgen gemaakt. Vandaag nog eens kijken of ie donkerder is. Succes allemaal!
yeah misz you go girl! knuffel daantje. goed bezig rox! ik vind het altijd zo moeilijk he van die zoete dingen afblijven. gr kim
hai meiden, Joey heeft vannacht weer flink gespookt om 3 uur en wil nu weer niet slapen. Echt zijn 19 weken sprong. pfff en die schijnt wel even te duren dus ik houd mijn hart vast! Nog een beetje ongi gevoel hier, vloei ook nog wel maar met een pcm is het te doen!
he jammer rox! maar het is maar tijdelijk toch dat joey zo spookt.? over een tijdje slaapt hij weer hele nachten door hihi
erg slecht de laatste week. slap moe en nergens zin in . erg raar. zullen de hormonen wel zijn. als het vrijdag nog zo is ga ik naar de huisarts. krijg ook weer opvliegers . dus zal wel hormonaal zijn. worden je hormonen weer erger in je laatste trimester? anders krijg ik misschien iets onder de leden? gr kim
laatste maanden ben je moe en heb je stemmingswisselingen. Tenminste had ik dan. Ik lag al rond 9 uur op bed maar werd snachts weer wakker van tintelende armen. het hoort echt bij de laatste loodjes meissie!
oh gelukkig dus het ligt niet aan mij! ik dacht al straks word ik ziek en mijn kindje ook . bah wat er allemaal niet door je hoofd kan gaan he? allemaal onzekerheid. thanks voor de geruststelling. jeetje wat een onzekerheid. wel vervelend hoor . ik ga ff werken. gr kim
goede morgen allemaal, hoe is het hier met iedereen?... zijn er nog nieuwtjes? Ik heb niet echt bij kunnen lezen te druk allemaal. Mijn klustijd is weer aangebroken.. hihi. Groetjes Anne
Oh geweldig! Ik heb zo verlekkert naar dat soort huisjes staan kijken tijdens mijn huwelijksreis! Enne de boeren hier doen driftig mee hoor! Kan... Komend weekend ben ik er niet (vrijdag tot en met maandag weg met mijn 2 zusjes en moeder ) Mee eens... Hier in Leiden en Leiderdorp is het af en toe echt een drama, maar inderdaad... de aanbiedingen zijn erg leuk! Ooooh handig! Handel met voorkennis Die rox is voor veel dingen toch al heel handig gebleken babyuitzetlijstjes, babybudgetering, de kruidvataanbiedingen Het was erg gezellig gisteren bij thomas zijn peetoom en tante... Maar was wel erg laat thuis Ik ben echt zo snipverkouden, maar het schijnt te heersen... Yesss. Ik heb net een glazenwasser geregeld! Scheelt weer ladders klimmen!
Ik hoop voor je dat het wat minder lang duurt Faylinn hier was vannacht ook in de war. Sinds anderhalf/twee weken slaapt ze s nachts echt door, maar vannacht om 2 uur (!) wilde ze ineens voeding! Raar kind. Misschien 12-weken sprongetje, maar ze is niet uit haar doen verder, was ook supervriendelijk en viel erna ook meteen weer in slaap.
Wic, Joey heeft ook niet zoveel last gehad met zijn 12 weken sprong. beetje hangerig icm prikjes maar was zo over!
Oh ja, helemaal vergeten Ja, dat krijg je als je met alles de 1e bent Wel fij dat ze direct weer in slaap viel wic!
hih ja das waar! Zo Center Parcs is betaald, straks even foliumzuur halen voor schoonzusje, is ook in Januari uitgerekend. Wasjes draaien en vanmiddag thee drinken bij schoonzusje