Oje, dit had ik ook ! Ook nog nooit eerder gehad. De tepels deden niet zeer, maar voor al de borst zelf als je er op drukte en dan vooral aan de zijkant.... Ziet er goed uit voor je .
Jep, zeker spannend! maar verwacht er niet te veel van hoor! Hij is mooi! Ziet er leuk uit! @ rox: hoelang slaapt hij ondertussen al dan?!
7.00 de fles gehad en om half 9 sliep hij. Er mag max 5 uur tussen de flessen zitten dus ik ga me maar klaarmaken voor de boodschappen, flesje geven en op pad!
morgen meiden, even denken wat ik moest zeggen hoor...o ja: er lopen veel meiden ongeveer gelijk heb met nod. bij mij vanmorgen weer een licht positieve test. wel lichter dan eerst dus...goed getimed? hoop het we zullen zien. Tip: ik moet 9 juni naar mijn ouders in voorschoten omdat ik ze 10 juni van schiphol op moeten halen is dat een optie? en wat is je vraagprijs? Rox: knuffel voor jullie. en leuk idee van die picknick. enne...volgende week ga ik weer inslaan bij de kruitvat hoor! ben al aan het evrzamelen, erg he... Grappig trouwens, ik wil voor het weekend van 19 juni wat regelen dan is mijn mannetje jarig. echter heb ik die zaterdag ook modellenauditie grrr. kan ik nog afbellen hoor. hebben jullie een leuk idee. ik weet het echt niet. 22 december wil ik ook weg, zijn we 2 jaar samen. de kleine wordt de 27ste verwacht van mijn broertje dus ronjd die tijd moet ik wel thuis zijn... heb geen plannen vandaag lekker hoor, maar de dag vliegt nog voorbij!
week eigenlijk niet, nog niet zo op gelet! het viel me vooral op dat m'n tepels zo zeer doen... hihi.. Ik zou der vanavond ff naar kijken Zou vriendlief wel ff vragen: vind je ze voller
ik hoop echt dat de verkoper hapt Ik vind de melkprijs echt idioot laag hoor jannegie... Jullie moeten ook eten toch? Kijk, die stakingen van de buschauffeurs, die word ik echt zat nu!
elke zondagmorgen staat de nieuwe folder online op de site. bij bekijk de folder kan je hem inzien Maarreh, alles wat ik niet meer gebruik neem ik wel mee naar de meeting en dan kunnen jullie allemaal grabbelen hahahah
Steenbokje, knuffel terug meis! Voordat ik stopte met de pil verzamelde ik ook al hoor! Is een huisje in de Eemhof niets? Zit in flevoland dus jullie zijn dan relatief snel terug. Tipp, ik ga duimen dat je bod word geaccepteerd! ok ik ga nu echt wat doen!
tip: mooie box hoor Jannegie: wij steunen jullie ook hoor! Rox: ooooo leuk! he meiden over de meeting: zelfde dag houden? ik ga wel even kijken voor iets anders, idee? even gillen: IK BAAL ZO DAT DE DAG NIET DOOR KAN GAAN ZOALS GEPLAND! zo dat lucht op hahaha
Ja 9 juni kan...Hoe laat? Vraagprijs? ieks... even denken. Kom ik nog op terug! Inderdaad jammer dat het niet volgens het originele plan door kan gaan... Dezelde dag houden lijkt mij prima...
We krijgen nu 27 ct per liter. Daar moet de koe van eten, het personeel van betaald worden en de bank van betaald worden. En dan heb ik het nog niet over extra kosten, stroom, veearts enz. Deze staking gaat ons na 4 dagen al 15.000 euro kosten, maar als we er iets mee bereiken is dat het dubbel en dwars waard. Het probleem is dat een boer vaak een levercontract heeft en dus altijd braaf zijn melk afleverd. De supers in duitsland hebben nu de melk in de reclame gedaan voor 57 cent per liter. Dat is toch nergens voor nodig? Wij hebben trouwens nog wel een kleine financiele buffer, maar de kleinere familiebedrijven zitten al in de problemen. bedankt voor jullie steun, jullie zijn lief !
Datum is nog steeds prima, wat betreft de daginvulling; jammer dat hetn iet door mag gaan! ik ga mijn kereltje even wakker maken