het is inderdaad te erg voor woorden jannegie. Hier tank je goedkoop diesel voor 1,40 en langs de snelweg al bijna 1,50...
Zelfs hier zijn de prijzen over de 1,50 (benzine dan wel te verstaan)! Echt niet te doen.. in de dorpen enzo, misschien nog ergens in de 1,40.. maar meer richting snelweg en grotere wegen, dus echt veel duurder! niet normaal meer! Wat knap dat jullie zijn gaan staken Jannegie! Jemig zeg, wel een hele opoffering zeg! maar idd, als het jullie dan ook nog wat oplevert!
ja ik weet het steenbokje. Ik heb het ook over de supergoedkope tanks zoals tango en tinq... Alle gewone tankstations is tussen de 1.49 en 1.51 hier Benzine let ik niet zo op, maar ik heb het hier gisteren geloof ik nog gesien voor 1.68...
duur grapje! maak nogal veel km voor mn werk, gelukkig krijg ik nog redelijk reiskostenvergoeding.. maar anders! Kan me heel goed voorstellen dat sommige mensen dit niet trekken...
ik moet dat straks in me nieuwe baan goed geregeld ehbben hoor dat staat vast. ik had nu super veel geluk dat ze mee gingen in de vergoeding voor reiskosten.dat deze dus ook omhoog gingen
thomas reist ook veel naar klanten... En hij heeft de auto daar echt bij nodig. Hij makt gemiddeld 20.000-30.000 km per jaar... tel uit je winst...(ehm... verlies )
He wat gaat het toch allemaal snel zeg. Meeste hier nog zwanger proberen te worden, maar die ukjes groeien ook maar gewoon door zeg!
hihihi mieke, wat had jij verwacht Ik heb net 2 minimagnums gegeten... De lekkere trek (in slechte dingen) heeft bezit van me genomen...
Mieke, kleertjes enzo houd ik allemaal hoor. maar er liggen nog tig pakken kraam/maandverband, inlegkruisjes, navelklemmen, gaasjes, hypoallergeen verzorgingsspullen,3 billendoekjes doosjes.... zal ik nog even doorgaan? Dat ga ik echt allemaal niet bewaren voor een 2e en 3e! ik ben kapot, buik en rugpijn. heb een vermogen aan kleertjes uitgegeven voor Joey maarja, vakantiegeld he! En voor mijzelf koop ik nu niets want dan kan ik volgende maand weer nieuw kopen