Net gestopt met de pil (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Heel m'n meldplicht hier vergeten, maar ik loop nog steeds hoor!

2. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    spannend hoor onsukkie.

@mieke: hmm langer slapen... spannend. Hoop voor je dat het iets positiefs betekend.

3. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    mieke, wat wil die CD tussen haakjes zeggen?

groetjes Anne

4. misz81

misz81 Actief lid

12 apr 2008
    175
    0
    16
    Hallo allemaal,

Ik heb nu 2 dagen een 2e streepje op mijn ovulatietest gehad (dinsdag en woensdag). Hij is bijna net zo dik en donker als de controlestreep, maar niet helemaal. De controlestreep blijft ietsje donkerder. Kan het toch zijn dat de test positief is? Ik had maandag namelijk helemaal geen streepje. Niet eens een heel vaag streepje en nu dus 2 keer een duidelijke streep.
    Gisteren wel geklust dus hoop er het beste maar van :)
    Zal vandaag nog eens testen om te kijken of ie donkerder of lichter is geworden..

5. misz81

misz81 Actief lid

12 apr 2008
    175
    0
    16
    Spannend hoor. Mooi buikje trouwens!

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat bedoel je precies?
    In mijn onderschrift?

Ik ga even naar mijn oma en opa, zus en Esmee zijn daar ook.
    Tot later.

7. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    jep, ik bedoel die in je onderschrift.

Groetjes

8. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    nu ga ik echt huiswerk maken.. heb er echt geen zin in.. zit al meer dan een uur te niksen achter de pc..... echt pffff... geen zin dus. Stomme cursus ook.

Dus geef mezelf nu een trap onder mijn kont en ga huiswerk maken.. hihi

9. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ikke wel hoor ;) En wacht maar tot die kleine er straks is, dan gaan we nog veel meer leuke dingen doen ;)

Gezien mijn uitgerekende datum en de datum van de meeting vind ik dit allemaal heel interessant :D

Anne, mijn man was voor ik zwanger was ook al heel lief bezig. Hij is katholiek en kreeg voreger voor het slapen gaan een kruisje op zijn voorhoofd. ALs bescherming. Mijn buik kreeg ook steeds een kruisje ("voor het geval dat...") en nu nog steeds ("ik kan niet vroeg genoeg beginnen met mijn kindje beschermen")

Oh ja en CD is Cycle Day of Cylcus Dag

En dat uitwaaien was wel erg lekker (we zijn ook lekker aan de boulevard uit eten geweest...), maar heeft niet tegen mijn gesnotter geholpen :(

Oh ehm.. rox en mieke.. jullie waren mijn buddies toch? Dan kan ik dat alvast bij de nov mama's doorgeven...

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Thanks!

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hoe voel je je onsukkie?

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou op zich goed, maar ik begin het wel een beetje zat te worden...

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Kan het me wel voorstellen hoor...
    Sterkte met de aller, allerlaatste loodjes (en als ik je onverhoopt niet meer spreek succes straks) Wordt het trouwens een thuis- of ziekenhuisbevalling?

Ik heb trouwens gisteren zo om mijn moeder gelachen. We gingen even naar scheveningen en de tram was stampvol. Er was een plekkie om te zitten en daar wilde een jongen van een jaar of 20 gaan zitten (zo een met zijn kruis op zijn knieen en teveel 'gouden' sieraden en tanden en te harde muziek (als je het zo kan noemen) op zijn oren). Zegt mijn moeder:" Pardon, mijn dochter is zwanger en ik zou het erg op prijs stellen als zij hier zou mogen zitten" Iedereen kijkt naar die jongen, jongen loopt met een rode kop weg.... Ik moest zo lachen..... :)

14. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Goedemorgen meiden!

Ik is hier vandaag ook weer!
    Weer lekker een dagje vrij :D

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    goeiemorgen remmar :D

16. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Goedemorgen tipp!

Hoe is het met je?
    Je hebt een leuke dag gehad gister, las ik!
    Wat lachen van die jongen in de tram! haha... Geweldig!

17. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

goedemorgen meiden,

Mieke: o weer lekekr dichtbij elkaar onze nod! dat zal helemaal leuk zijn! ik duim me gek voor je hoor. mijn temp gaat ook weer met sprongen omhoog. denk alleen dat ik mijn ei dag 12 heb gehad.

Anne: wat lief, mijn mannetje doet het ook telkens, even zijn hand op me buik of zijn hoofd erop leggen. zucht....hahaha

Tip: lekker hoor uitwaaien. en dit weekend gaan jullie lekker weg?

ik moet iets voor het uitzendbureau doen en dan de auto volladen. heb gisteren mijn autoband laten maken dus die moet weer terug in de auto en moet langs de stort en opslag. ben dus wel even weg...tot later!

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    goedemorgen meisjes

@hihihihih tipp. wat een goede van je moeder zeg! go mama

@rox jeetje wat heb jij een spullen over zeg! jammer dat ik niet naar die meeting kan komen anders had ik waarschijnlijk ook nog wel spullen gehad

@mieke jeetje heb er een goed gevoelover deze maand bij jou hoor! en duimen doe ik

@steenbokje ook voor jou ben ik aan het duimen

@wic en dais jeetje wat hebben jullie toch een prachtige meisjes

@maranka waar ben je meis! tijd niet gezien?

@de rest sorry niet onthouden . hihihihih zw dementie

nou vannacht weer fantastisch genoten NOT! drie nachtmerries. eentje waar bij mijn man toch iets in zijn hoofd was gevonden.(onbewust toch meer met me gedaan?) eentje waar ik zwanger achternagezeten werd door mannen die me wilden verkrachten (hoe verzin je het?) en eentje waar mijn man bij me wegging. (heb vanmorgen even gezegd dat hij dit niet in zijn hoofd moest halen)

echt waar ik werd helemaal gek wakker en was helemaal van mijn stuk. bah bah . ik was wel in alle nachtmerries zwanger dit keer!

gr kim

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ja steenbokje. Ik ga morgenmiddag weg en kom maandagavond weer thuis (dus niet te veel spannende dingen doen hier hoor meiden... Zoals bevallen. ;))
    Lekker even een paar daagjes weg met mijn moeder en mijn 2 zusjes. Een echt meidenweekend. Broer mocht niet mee, en aanhang ook niet :D

Oh en steenbokje, ik heb je een pbtje gestuurd...

Ja remmar, gisteren was erg leuk. En ook lachen in de tram...

Iedereen neemt het voor me op trouwens, echt zo lachen. Mijn broer wilde zaterdag een sigaret opsteken. Zijn vriendin meteen "niet hier, je gaat maar even ergens anders staan. Niet bij je zusje in de buurt" :D
    En mijn oma maandag. We zaten op en bankje te wachten en er kwam een jongen naast ons zitten die een sigaret opsteekt. Mijn oma: " zou je die sigaret uit willen doen of ergens anders gaan zitten. Mijn kleindochter is zwanger" Ik lach me steeds echt suf! hahahaha :)

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ach meid, ik laat op het moment overal mijn spullen staan. Vergeet mijn tas in restaurants enzo... :oops:

En die nacht merrie over verkrachten ken ik. Heb ik ook veel... Heel eng.... Knuffel!

Deel Deze Pagina