Jemig Kim, wat een nachtmerries zeg! Dat was vast niet fijn wakker worden vanmorgen! Dat dromen schijnt erbij te horen, toch?! Maar dit is niet leuk... Hoop dat je weet dat de meeste dromen toch echt bedrog zijn
@ Tipp: Wat lief dat je familie het overal voor je opneemt! Toch?! Het lijkt me inderdaad dat het hilarische taferelen opleveren! Jemig, heb jij ook van die nachtmerries?! He bah! Dikke knuffel voor jullie allebei dan!
kim: wat vervelend meid. maar die van de verkrachting heeft een hele andere betekenis. weet het even niet hoor maar wel eens gehoord. tip: leuk hoor alvast heel veel plezier! meiden ik baal van het weer maar de halve auto zit vol. zo even de rest doen.moet nu even iets doorsturen naar het uitzendbureau anders gebeurt er niets he...
o zie je wel dat was jij dus tip. wist dat het iemand hier was. heb je pbtje gelezen. meer dan een deal hoor!
ok. Ik ben blij dat ik iemand blij mee kan maken. En dan ook nog iemand die ik lief vind... Ik ben dat steeds met dat droomwoordenboek. Dus vuur je dromen maar af
dag meiden hoe is het hier kim wat vervelend dat je weer geen nachtrust heb gehad. steenbokje en mieke jullie gaan lekker samen zwangeren, afgesproken hier is de ongi weer een paar dagen weg dus we kunnen weer aan de klus, is al even geleden met die condoomtoestanden hahhahahahaha
Wat leuk dat je een droomwoordenboek hebt zeg! Jemig, ik droom bijna altijd.. en droom dan ook iedereen en alles aan elkaar! maar als me een interessante te binnen schiet, zou ik het je laten weten...
zo ik begin al aardig op te schieten. Ik heb net even zitten kijken op de site van matecare. Heeft iemand ervaring met deze testen. Aangezien ik binnenkort (hopelijk) toch wat testen in huis zal moeten halen. Misschien deze de juiste? Gaat dat makkelijk via internet bestellen? Aangezien ik in een heel klein dorpje woon ga ik ze hier niet halen. Zijn altijd bekende mensen in de winkel... groetjes Anne
Anne: testen zijn perfect heb ik ook telkens gehad. vandaag geld overgemaakt morgen in een dichte witte envelop in huis. perfect! Lala: heb er maarw at van gemaakt hahaha.
meteen maar even 3 testen besteld.... ben benieuwd.. heb nog nooit een test gedaan. Wordt altijd netjes op dag 27 of 28 ongi... tja.
jakkes, het blijft maar regenen en ik moet zo naar de stad. En de bus rijdt niet, dus dat wordt door de regen fietsen
ik woon in het zuidelijkste puntje van Brabant.. daar komt nu langzaam de zon weer door. Het heeft vanaf vanmorgen 8.30u geregend.. met onweer en al. Dus ik kan gelukkig straks mijn neefje droog van school halen.