Net gestopt met de pil (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    We blazen het gewoon richting sahara.... we kregen van hun ook een hoop zand!

2. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

blazen! ik ben nog steeds de auto aan het inladen. mijn god wat een werk!

Lala: wist wel zie en dat eht aug was dus de rest heb ik er maar van gemaakt hahaha

Tip: i know. net mijn schoonzusje aan de tel, die moet oppassen maar kan ook niet met de bus. en de fiets is bezet hahaha.

ze wilde trouwens weten hoe ik aan al die leuke spulletjes kon komen. niets gezegd natuurlijk ;)

o ik heb een link staan onder te koop aangeboden. misschien zit er wat bij voor jullie meiden hier. echt vanalles en nog wat.

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meisjes

ben net even naar het winkelcentrum geweest dus................... vandaar mijn afwezigheid.

heb even waspoeder gehaald van neutral voor de witte was en wasverzachter van neutral. mijn gekleurde wasjes doe ik maar gewoon met mijn eigen waspoeder. moet goed gaan toch?

nou de betekenis van de droom over mijn man. dat hij wegggaat en dat hij toch iets in zijn hoofd heeft dat spreekt voor zich.

maar bij die verkrachtingsdroom? heeeeel vaag. hele droom lopen rennen van bruggen afgesprongen etc. om die kerels maar voor te blijven. (ja ik weet et nog heel erg lenig hhihihihihiihih) uiteindelijk hebben ze me gepakt in de wc waar ik me aan het verstoppen was maar na een zwangerschapstest lieten ze me gaan!

nou vertel maar hoe vaag is dat?

hihihiihihihgr kim

4. mamastarlight

vaag hahaha geintje.

auto zit eindelijk vol. ik ga hem even legen hahaha

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    De eerste was een soort inkom ronde, niet gericht zeg maar.
    En die van 42 dagen was een heel rare cyclus wat ik dus maar even niet mee tel.

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    YEP! :D

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ben nu toch wel heel nieuwsgierig aan het worden waar je steenbokje dan blij mee gaat maken! 8)

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Anne, ik heb zelf de ovutesten van midstream van matcare, erg goed.
    En zoals steenbokje al zei, zonder logo of wat dan ook in een witte envelop en vandaag betaald (mits rabobank of zo) morge al in huis.
    En de zwangerschapstesten zijn ook prima!

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo weer bijgelezen en geantwoord.

Bezoekje was leuk, ze is zo'n klein zoet schatje, kan haar wel plat knuffelen.
    Nu weer aan het werk meiden!

10. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    ik heb de zwangerschapstesten besteld... en bevestigingmailtje gekregen dat ze al verzonden zijn.

de ovutesten wil ik nog niet gaan gebruiken. Ik ben best regelmatig ongi. En wil me er nog niet te veel op gaan richten. Ik vind alleen die 2 a 3 dagen voor ik ongi moet worden altijd erg spannend. En met deze testen zeggen ze dat je dan al kan testen! Dus we zullen zien... hopelijk snel raak.

groetjes

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik had ze ook en daarmee positief getest dus....................... megagoede testen hihihihihih

je moet lekker doen wat jij wilt meis. ik wilde ook nog lang geen ovu testen gebruiken . de lol wilde ik er nog niet afhalen. en dat gevoel krijg ik wel bij elke keer testen. wij klusten gewoon om de dag met veel plezier en krijgen nu over negen weekjes ons kadootje daarvoor hihihihihihih als je nou een rare cyclus zou hebben...................... maar die heb je gelukkig niet he?

gr kim

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik gebruik ze omdat wij niet meer zo jong en fitaal iedere dag of om de dag sexen.
    Hahaha dat krijg je als je al 10 jaar samen bent ;)
    Dus we doen het nu alleen gericht op de dagen van de positieve test.
    Daarom gebruik ik ze, anders kan ik echt wachten tot ik een ons weeg hoor!

13. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ik heb bij de aug mama's weer een andere buddy...
    dus mijn buddy's hier hoeven nieuws over mij alleen hier te plaatsen oke?

ik kom even snel wat va me laten horen, het gaat hier namelijk niet helemaal top! buiten dat ik het even helemaal gehad heb :( heb ik sinds gister ochtend veel klachten... veel harde buiken en als ik dan op het punt sta om het ziekenhuis te bellen nemen ze weer af! om gek van te worden! :(

vandaag wel weer een mijlpaal! 30 weken! :D

ik ga me nu weer rustig houden, tot later meiden!

liefs rebbel

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Rebbel lekker rustig houden, ook al is het niet leuk!
    En gefeliciteerd met de 30 weken mijlpaal!

15. mamastarlight

tip: ben ik lief dan :S

Mieke: inline skates!

Rebbel: houd je rustig meid. en super weer een mijlpaal!

zo de auto is weer helemaal leeg. nu eerst even hondje doen. ben dat arme beestje helemaal vergeten! dan even stofzuigen en de rest komt mrogen wel weer! vanavond lekker utrecht in!

16. Niet meer actief

Onsukkie, mooie buik zeg!

Tip, hahaha grappig hoor hoe ze je allemaal beschermen echt heel lief !
    En lekker een meiden weekend straks

Mik, ook al last van de nachtmerries. Ik word ook elke ochtend wakker met nachtmerries.
    Dat me vriend al getrouwd was geweest met een ander en wij even in de scheiding lagen, maar we het toch nog een kans gaven en dat wouden zeggen terwijl we de papieren zouden halen bij de advocaat. En hij het toch ondertekend had.
    Dat ik wakker werd en een miskraam had, en best ver was want ik zag de beeb van 3 cm groot. Echt eng allemaal.
    Gelukkig is het allemaal bedrog!

Tip, vertel maar mijn dromen betekenen ;)

Taby, wat goed dat je een mooi echo hebt gehad. Steenbokken zijn de leukste sterrenbeelden ( ook één van de vervelendste :p )

Mieke en Steenbokje, word toch echt eens tijd dat er een mooie beeb groeit n jullie buik.
    Ga ontzettend hard duimen, nog veel harder dan normaal !

Rebbel, gefeliciteerd met je 30 weken, nog even en je hebt je kleine frummel in je armpies.
    Doe wel rustig aan hoor ! Gelukkig word het steeds beter dat beeb meer overlevingskans heeft. Maar liever nog even zitten !

Hier is het heerlijk weer ! Maar toch nog te fris om jullie kant iets op te blazen.

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja maar kijk dat is weer wat anders natuurlijk! en jullie zijn ook al een tijdje bezig . maar als je jong bent en je cyclus is goed en je bent nog geen jaar bezig zou IK het niet doen (maar goed das helemaal persoonlijk) want er zijn genoeg meiden die het wel doen.

@ rebbel gefeliciteerd met je weekkie erbij meis

18. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    mieke, steenbokje gaat mijn skeelers overnemen... Mij staan ze in de weg, en zij is er blij mee.

ja steenbokje, jij bent lief! :D

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh, haha was dat het, ben niet nieuwsgierig hoor, helemaal niet :oops: :p

Steenbokje, zou wel super zijn wanneer we saampjes kunnen zwangeren he.
    Als het raak is kan het een valentijntje worden hihihi.

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    jij nieuwschierig. Helemaal niet toch? ;)

Deel Deze Pagina