Tja hoop dat het bij mij ook raak zal zijn dit keer. Maar eerlijk gezegd heb ik niet eens zin om te klussen... :S
Oeps daantje, meestal rond je vruchtbare dagen hebben we juist meer zin, zijn we krols of loops hahahaha! Wel even zin maken hoor meid
had ik op een gegeven moment ook hoor en toen heb ik eraan toegegeven. En de ronde daarop ging het beter...
Hee meiden! @ ikdus gneit van het mooie weer en hoe is het verder @ mik Dat ken ik die nachtmerries heb ik ook veel verschrikkelijk he. @ tipp alles goed meid en wat lekker dat je even bent wezen uitwaaien. @ Onsukkie! SUCCES meid als ik je niet meer spreek. @ all ik ben dinsdag ten huwelijk gevraagd! en 27 Juni gaan we al trouwen xxx
Wow wendy, wat super! Gefeliciteerd meid en dan al zo snel trouwen! Onsukkie, idd vast heel veel sterkte met de bevalling als die gaat beginnen!
Tipp, Tuurlijk ben ik je buddy! Meisjes, heb de folder voor volgende week meegepikt! Als Mike straks voetbal kijkt zal ik alle pooh dingetjes omschrijven met prijs en dan plaats ik het hier!
ooooh leuk... Ik kan niet wachten. Ik kan trouwens ook niet wachten tot ik thomas zijn nek kan omdraaien
Wauw Wendy wat goed zeg GEFELICITEERD ! En gefeliciteerd met je 15 weken. Verder is hier alles prima ! Rox, inderdaad gefeliciteerd met Joey's 4e maandag. Hij is nu al een jaar en een maand en paar daagjes oud. Cool hoor
Ik niet elke ochtend, maar heb vaak van die nachtmerries die gaan over de nare dingen die ik op Nu.nl wel eens gelezen heb, over babies... .
Ik lees geen roddelbladen, en de nare dingen die hier gebeuren probeer ik ook zoveel mogelijk te vermijden. Echt verschikkelijk die nachtmerries of moet ik zeggen ochtendmerries? Ik slaap meestal pas als het bijna ochtend is