@ Jannegie : ...net een magnum mini classic naar binnen zitten werken had eigenlijk brood in gemoeten, maar denk dat dat er nog wel achteraan gaat
is het echt zo'n mooi weer meiden! en ik sta op een beurs GETVER! gelukkig hebben we hier internet.... xxx
Hihi ja, Zora, voorspelbaar he als je mijn foto's gezien hebt. Ik heb een jaar of twee geleden ook SB gedaan en ben toen ruim 8 kilo afgevallen en woog toen 68. Een paar jaar daarvoor woog ik 58 kilo. Maar door de pil en steeds stoppen en beginnen met roken en een kantoorbaan ben ik steeds meer aangekomen helaas. Weeg nu 76. Ik heb alle 4 de boeken van Sonja, de eerste bevalt het beste, maar ga nu maar eens een andere proberen. Maar ja...die chippies he..
Bah! Troost je, ik zit ook nog tot vijf uur op kantoor. Maar ga daarna lekker paardrijden. Hopelijk is er dan nog een beetje zon. Super dat je baas zo leuk reageerde. Is het toch meegevallen achteraf.
ik heb het 2e boek van haar vorig jaar gedaan. Die beviel me prima! Zo ik ben ondertussen lekker in de tuin bezig. De vijver moet leeggepompt...
ben dus gelukkig niet de enige! Mijn baas reageerd idd relaxt dat viel heel erg mee! En wat jullie afallen betreft ik ben 2 jaar geleden 10 kilo afgevallen doordat ik een hekel had aan de relatie met mijn ex. Ik heb het toen uitgemaakt een ben toen mijn huidige riend tegengekomen en nu ben ik super gelukkig maar ook weer 9 kilo aangekomen. weeg nu 74 kilo en soms wordt ik daar best verdrietig van zeker in de zozmer haha xxxx
Nou SB is echt niks voor mij hoor. Eten wat er in het boek staat, nee bah. Ik heb gewoon al het snaai laten liggen, en wat minder van al het andere gaan eten. Doet het prima! En wanneer ik dus een magnum naar binnen heb gewerkt, dan doe ik de dag erna gewoon even wat minder. Eet niet te veel brood en aardappelen, maar crackers en meer groenten. Helaas lukt het sporten nog niet zo.
Sporten lukt hier ook nog niet zo. Maar ij wel drie keer per week paard dus zit neit helemaal stil. Ik zit te wachten op de mooie(re) avonden dan ga ik vaak skeeleren met mijn zus. En heb nu met mijn moeder, zus en zusje afgesproken om eenmaal per week te gaan wandelen vanaf volgende maad ofzo. En ik heb een hardloopschema uitgeprint en ga mijn hardloopschoenen maar eens afstoffen. Ik eet al weinig brood en aardappelen. Vind groenten lekkerder en eet op mijn werk vaak WASA crackers, cracottes of rijstwafels. @ Wendy: Ik word er soms ook verdrietig van hoor. Maar er zijn ook momenten dat ik lekker in mijn vel zit en denk ik ben nou eenmaal wat steviger is niets mis mee toch?
Hallo allemaal, Moest even bijlezen en dat terwijl ik gisteren avond nog op het forum was. @ Monique: wat voor werk doe jij dan. Krijg je ook gevaren geld Nog even over vaders. Ik heb 2,5 jaar, doordeweeks, bij mijn schoonouders gewoond, gewoon voor de gezelli. Kon ik lekker veel bij mijn vriendje zijn. Mijn schoonvader werd dus ook een beetje een vader voor mij. Mijn moeder had toen zelf ook een relatie en had dus eigenlijk twee vaders. Helaas is mijn schoonvader ook op 19 oktober overleden. Alleen dan 5 jaar later. Eigenlijk wel bizar. Allebei op dezelfde dag.
Ik eet nu al 3 dagen gewoon, wel iets minder en ik snoep niet. Was vanmorgen al 1,7 kilo kwijt. joehoe
ik ben weer terug, brilletje uitgezocht en lekker make upjes gekocht! (past ook gelijk weer bij mijn bril!) Zo mijn haren verven en dan toch maar stofzuigen! Lekker mc flurry gehaald! en toen naar Hema, fotoalbum gekocht, die ga ik volplakken en aan moeders geven op moeder dag. ik mag de doos van prenatal halen! ben benieuwd, maar doe ik pas einde van de maandm et de mazzeldagen
aaarch! Mijn roos zit vol luis Ik wel 3 mooie rupsen in de tuin, maar ik denk dat ik die toch maar ga verhuizen... Ik vind ze best lief, maar niet op mijn planten
hey meiden, Ach wat lief ze missen mij hahaha. nou er is wel het een en ander gebeurt de laatste dagen dus vandaard at ik er even niet was. net even 15 pagina's bijgelezen dus ik ben weer bij. even kijken of ik het nog weet uit mijn hoofd hoor. Monique: wat gek dat je daqn toch ongi ben geworden meid. knuffel en hoezo heeft iemand je aangevallen? Tip: kan jij Thomas agenda en zo niet bijhouden? misschien kan je dan coorideneren dat het wel goed gaat lopen met die grote klant. en wat je schoonmoeder betreft, laat dat lekker tussen thomas en je schoonmoeder. probeer er buiten te blijven anders heb jij het straks gedaan. Rox: geniet lekker van je dagje meid! Maranka: knuffel voor jasper terug. wat vaders betreft, ik heb een goede band met mijn vader. mijn vader is engels en dus wat stugger waardoor wij elkaar soms niet helemaal begrijpen. hij is bovendien gescheiden geweest en heeft nog twee kids waar wij gewoon contact mee hebben. voor de lieve vrede heb ik soms het idee dat hij zijn mening niet uit. maar goed mijn ouders zijn nog steeds heel gelukkig getrouwd met zijn tweetjes en hebben nog steeds de tijd van hun leven. met mijn moeder heb ik ook echt een vriendinnen verhouding. maar ook in de beste vriendschappen komen ruzie's voor dus deze heb ik ook met mijn moeder. wat mieke's folisofie betreft: ik heb wat dat ebtreft aardig mijn jaren versleten met een minderwaardigheids complex vanwege het feit dat ik slechthorend ben en dus telkens met alles heb moeten "horen"dat ik er niet bij hoord. (wat een woordspelling he hahaha) afijn, toen het uit ging met mijn ex nu ander half jaar geleden, waarmee ik het bijna 5 jaar heb volgehouden ( oke volgehouden is overdreven maar ik gaf alles op voor hem en kreeg er niets voor terug. deels eigen schuld) zakte ik in een diepe put. Herman is mijn redding op alle gronden en wat bleek ik ook voor hem. samen zijn we zo sterk en voelt het allemaal zo goed dat neits anders telt en er toe doet. ik denk dat als je dat gevoel hebt, als je dat kan delen, het dan niet utimaakt hoe jong of hoe oud je bent. x goed dan even mijn verhaal. dinsdag op me werk heb ik van mijn collega te horen gekregen dat mijn baas ook mijn contract niet wil verlengen. ik heb gevraagd waarom hij dat niet zelfs wilde zeggen tegen mij aangezien hij de gene was waar ik voor werk en die mij aangenomen heeft. toen kwam ze met het evrhaal dat mijn baas haar had aangenomen als zijnde onze leidinggevende. ik wist dat je leiding moest geven, niet dat je mijn baas was snap je. afijn. ik heb gezegd dat er dan verder niets meer te bespreken valt met haar maar alleen met mijn baas. ik ben weg gelopen, heb al mijn spullen gepakt en heb gezegd dat ik hoopte dat mijn baas mij zal bellen. (hij was buiten de deur, blijkbaar vond hij het dus niet belangrijk genoeg). ik heb lekker thuis gezeten maar ben niet gebeld. uitgaande van eht feit dat er verder neits geregeld was dan wat er in mijn contract stond dat geld tot 1 juli, ben ik gisteren gewoon naar mijn werk gegaan. verbaasd keek mijn leidinggevende mij aan en zei: ik had je niet meer verwacht. ik heb toen gezegd dat ik helemaal niet ahd gezegd dat ik niet meer zal komen, dat mijn baas mij teleurstellend genoeg niet heeft gebeld gisteren en dat ikd us uit ga van mijn contract wat zegt dat ik nog gewoon werkzaam ben daar. er kwam een schatterig lachje van af en ik heb dat genegeerd, wilde inloggen op mijn computer maar dat kon niet meer. ja zei ze, ik had je niet meer verwacht dus heb bij it gevraagd of ze jouw mail door wilde zetten naar mij. puntje bij paaltje was ik dus helemaal uitglogd en kon er dus niet meer in. o zegt ze, dat was mijn bedoeling niet. (nee nee) maar goed ik heb me niet laten kennen en heb gezegd dat ik het geen probleem vind dat zij had gevraagd of de mail doorgezet kon worden. ze wilde mij al weer in alten loggen maar ik heb gezegd dat ik eerst het gesprek met mijn baas afwacht want misschien was het op nieuw inloggen wel niet nodig en dan was het dubbel werk. van een naaste, dierbare collega kreeg ik midden op de afdeling express te horen dat hij het super vond dat ik gisteren gewoon ben gekomen. dat IK mij in elk geval niet heb laten kennen ben even naar beneden gelopen en daar merkte ik overal al dat het roddelvuurtje van : claire is gisteren boos weggelopen en komt niet meer terug, snel was gegaan. van een leuek meid op de eerste verdieping hoorde ik weer dat dit de ronde ging en van wie zij het had gehoord. later gegreep ikd at dit van de beokhouding kwam. zij beheren alle gegevens snap je.... afijn kort daarna een gesprek gehad met mijn baas en leidinggevende. ik heb nu vakantie en krijg uitbetaald tot 31 juni. tot die tijd sta ik dus nog onder contract bij hen maar hoef niet te komen werken. geeft mij dus lekker de tijd een nieuwe baan te zoeken. bovendien krijg ik in juni nog winstuitkering dus ik denk dat ik pas na onze vakantie weer ga werken hahaha geweldig he. ik heb iedereen gedag gezegd (echt iedereen een voor een) en ben vertrokken. en nu zit ik dus heerlijk thuis. hard an het zoeken, huisvrouw spelen, kom tijd te kort hahaha. zoals jullie misschien weten wonen wij in een monumentaal pand dat in vieren is gedeeld. nu wordt dit verbouwd in tweeen dus boven en onder. goed even korte versie, de gene die er kunnen blijven wonen wij en de beneden buren zitten er niu nog en krijgen een wisselwoning, de andere twee zijn al weg. nu hebben we tijdens een info avond te horen gekregen dat er tot de verbouwing anti krakers in de andere panden komen. ik heb toen gevraagd of wij hier van te voren wel bericht over mogen hebben. wat denk je, giswteren zit ik buiten op een bankje een boek te lezen, uitkijkend over de jachthaven, komen er een grond jongeren met de sleutel beneden binnen dus iedereen meteen allert. nou schijnt het dus dat er dus anti krakers inzitten zonder bericht aan ons en wij weten ook niet hoeveel en wie! gisteren tot laat een hele groep in dat huis gehad. zo k. ik ga echt bellen als ik er last van heb hoor. en laat ze nog wel weten de woningbouw dat ik het hier dus niet mee eens ben! wat betreft het etsten, ik vreees dat ik gewoon ongi ga worden. nergens op gebaseerd gewoon een gevoel. we zien het wel. ga even naar de stad, spreek jullie later!
wat een gedoe zeg steenbokje, met je werk... Maar je hebt wel erg goed de eer aan jezelf gehouden. Je hebt nu in iedergeval een doorbetaalde vakantie... Ik beheer het grootste deel van thomas' afspraken al... Alleen soms glipt er iets tussendoor. Hij moet wel belangrijke mail enzo doorsturen. En ik wil ook niet dat hij vreselijk het gevoel krijgt dat ik hem controleer...
Wow Claire, wat een gedoe met je werk maar slecht dat jou baas niet heeft gebeld! Knap dat je je niet hebt laten kennen en terug bent gegaan en heerlijk dat je nu lekker vakantie hebt!
mike weet wel wanneer hij zijn afspraken heeft maar hij gaat altijd op het laatste moment scheren en zijn haar doen enzo. zit ik al klaar met ingepakt kind en dan moet hij zijn "ding" nog doen. o zo irri!
Janco is ook erg hoor. Dan zegt ie 'we gaan zo hoor'. Hij zit dan nog achter de pc dus dan heb ik nog genoeg tijd. En dan staat ie ineens met zijn jas aan. Dan hoor ik 'schiet je nou op'.
o dat lijkt mij ook zo erg! maar als ik er iets langer overdoe zegt Mike: pff het is altijd wachten op jou!