Met mijn temp bedoel je? Lijkt nu enorm hoog hoor, komt door andere tempmeter. Tja zegt nog niets. Had wel dus vannacht 2x een scherpe steek in mijn onderbuik. En vanaf dag na ovulatie al gevoelige tepels, heb ik soms maar dan echt wat later. Voel het soms wel wat prikkelen onderin.
Nee de nieuwe, die geeft aan in 00,00. De oude was in 00,0. Gek genoeg voor ei heel erg veel verschil (zie album) en na ei loopt dat wel gelijk op. Dus nu lijkt het alsof mijn temp echt mega hoog is omdat temp voor ei dus eigenlijk wel 0,5 graden lager is. Zie dat je Joey's babysite hebt op-gewoezel-pipt
Zondag heb ik een fotocursus in A'dam door de Jordaan. Hoop dat het droog blijft, wil wel mooi weer. Leuk nieuwe foto's! Esmee is ook zo'n lief schatje, vindt alles leuk en lacht de hele tijd. Huilt haast niet en zwaait al en klapt in haar handjes, volgende week wordt ze al weer 10 maanden en heeft haar eerste stapjes aan de hand gezet. Eerder dan kruipen, hahaha.
Ja het gaat echt heel snel. Maar ben helemaal verliefd op haar, hihi. Ga lekker mijn nestje in. Tot morgen.
nou rox, ik heb de keuze uit 3 kv's, maar bij 1 vd 3 lig ik dinsdag met 48 euro voor de deur Oh ja, ik heb een buik(je)foto in mijn album gezet. Het is nog niet veel, maar toch
Wedny: gefeliciteerd en vertel hoe en wat en met wie en waarom (laatste 2 zijn een geintje hoor ) Tip: whahahahaha ik lig echt in een deuk om je. zo herkenbaar en ook ontzettend grappig hahaha. en jij bent ook lief hoor Mieke: valentijnskindje. leuk nog niet eens bij stil gestaan hihihi. gewoon weer duimen. we zitten weer op het wachtbankje dus... Rox: ik ben boos op jouw hoor....al die leuke dingen opnoemen! heb mannetje al gewaarschuwd. he rox, kan je irischeques inleveren daar heb ik een goed excuus hihihi utrecht was weer gezellig. lekker gegeten. o en meiden van de k&S dag heb besloten dat we daar die dag ook gaan eten. lekker aan de gracht en lekker voor goed bedrag
Ik had net te veel buikpijn, maar het is te goor om in details te treden. Ik wil je geen nachtmerries bezorgen
ikdus: zat een beetje hier end aar te lezen...begrijp de situatie neit helemaal maar ik heb ook pb en gewoon email hoor. brede schoulders en een luistrend oor
goede morgen allen. @wendy: gefeliciteerd echt super leuk... ik ga zo mijn zus mee helpen verhuizen. Ik hoop dat het goed gaat komen, want ik heb een beetje last van mijn rug.. maar we zien wel.. niet te zwaar tillen dan maar. Tot laters allen.
goeiemorgen meisjes vandaag weer de hele dag werken in de salon boven,. joepie! wel gezellig. maar wel weer een hele lange dag! ik kom tussen de klantjes door nog wel ff kijken bij jullie! gr kim
Mogge meiden! Gister is een dag die k ga vergeten Gisteravond weinig hier geweest dus. Vandaag maar ff naar het Kruidvat voor het 4de wiel van mn buggy... had nog geen mail van ze (vergeten te smsen Rox) en moet vandaag toch die kant op. Meteen ff klagen over het 'reactie-op-mail/klacht-binnen-2-werkdagen', wat ik niet gehad heb. Nou, Faylinn heeft weer een maaltijd op, dus ga zo maar op weg. Ben ik lekker op tijd.
Mogge! Steenbokje hoe gaat het nu met je? nog wel een beetje verder kunnen slapen. Tipp, klein maar fijn zullen we maar zeggen hoor! Hier niks bijzonders, ook temp is gewoon als altijd.