Ken ik helaas ook. Ga mijn hele leven al 1x in de 4 dagen. Tot Sonja Bakker, sindsdien gem. elke dag (Of om de ene dag.)
dan moet ik toch eens geen sonja bakkeren. uh...kennen jullie die koekjes in de rollen voor 80 cent van de ikea...WAT ZIJN DIE TOCH LEKKER! whahaha
bijna klaar met werken en dat is maar goed ook want mijn voeten!.......................... auw auw auw een grote vochtbobbel
Kim, je zou nog tussendoor langs wippen, toch te druk geweest en niet gelukt dus. Maar goed ook want je hebt al weer geld uitgegeven bij de KV volgende week, hahaha. Nee die koekjes ken ik niet Steenbokje.
pfff was k uit mijn dip, zit ik er weer vet in. ik dacht lief te zijn door foto's op mike zijn hyve te zetten. zie ik 2 nieuwe berichtjes, van meisjes die ik niet ken en verhalen waar mijn oren van klapperen.
kim:zo lekker met je pootjes ophoog en een koppie thee. Rox; laten gaan! mike er op aan sprekend at je foto's heb geplaats en toch zulke rare berichtjes zag...en verder niets. kijken wat hij zegd. moeilijk i know.
zal best kunnen, wilde der er even op attenderen dat zei ze anders ook weg kan halen. Rox sterkte lieverd.
Nou, het was nog heftiger dan een erotisch verhaal. We hebben net gepraat, het is nog niet goed want hij zal eerst mijn vertrouwen terug moeten winnen. Hij zag dat ik helemaal over mijn toeren was en hij is echt geschrokken. Eerst maar eens aankijken...
ik denk van allebei. de gezelligheid in bed staat op een laag pitje, maar dat hoeft niet de reden te zijn voor dit soort acties vind ik.