Net gestopt met de pil (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Wat heeft hij gedaan met die meiden dan.

( hoef je natuurlijk niet te vertellen, want het is best prive )

Ik hoop dat alles goed komt, dikke knuffel.

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

op die verhaaltjes in gegaan Ikdus

3. Niet meer actief

Oke, lullig van hem.. Ben het met je eens dat hij niet deze acties hoeft uit te voeren dan. Voor zoiets.

4. ProudMum

vind ik ook. Maar ik ga nu een eitje bakken, niet voor mijzelf hoor. krijg niks weg nu

5. Niet meer actief

Snap ik best, doe maar rustig aan lieve meid!

6. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Sterkte Rox.

7. ProudMum

Mieke, het idd alleen maar cybergebeuren zegt Mike. Maar durf het nog niet te geloven.

Verder heeft hij geen contact met ze.

Toen ik vroeg waarom hij dat stiekem deed vertelde hij dat ie me niet wilde kwetsen en dat het meer slap gel*l was. Dat hij anders nooit met mij aan Joey begonnen zou zijn en een huis wil kopen.

ik heb hem gezegd dat ik liever heb dat ie t doet waar ik bij ben dan achter mijn rug om. en dat ik neit weet wanneer ik hem kan vertrouwen

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mijn vent had er destijds ook heel veel moeite mee dat ik dat deed.
    En werd er ook wantrouwig van. Maar net als hier, ondanks dat dat cybergeleuter daar wel wat anders is, bouw je toch een soort van cybervriendschap op, als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik geloof Mike wel dat het voor hem onschuldig is en dat hij er verder niets mee doet.
    En er zullen er veel meer zijn die dat in hun relaties doen.
    Daar ben jij natuurlijk niet mee geholpen, maar ik zou er verder niet te zwaar aan trekken.
    Doordat je nu exact hebt kunnen lezen wat ze zoals uitwisselen komt het even hard aan.
    Maar je moet het denk ik vooral niet als een bedreiging zien, het gaat wel weer over.
    En juist omdat je je er tegen gaat verzetten gaat hij het misschien nog meer stiekem doen. (heb je al gedaan)
    Zeg hem dat je het oke vind, maar dat hij er wel open over moet zijn t.o. jou.

9. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihihih mieke sorry :oops: had inderdaad geen tijd. ben helemaal op nu!

rox he bah lieverd ik zou daar ook wel van schrikken hoor
    ! ook al vertrouw je iemand het doet wel pijn! succes

10. ProudMum

Dat heb ik gezegd Mieke, en ik kijk het nu gewoon even aan en dan zie ik wel wat ie doet

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Meer kan je niet doen.
    Je kunt het hem niet gaan verbieden want daar krijg je weer andere onenigheidjes van!

xxxx

12. ProudMum

nee verbieden doe ik niet

13. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Hoi Meiden,

Even een update van mij. Heb al weer een poosje niets van me laten horen. Maar ik vergeet jullie meiden niet hoor. Ik probeer ook nog steeds mee te lezen.

Kan helaas niet op jullie allemaal reageren, want daarvoor heb ik teveel gemist. Maar ik wil in ieder geval Rox even een dikke knuff geven.

Vandaag was de terugkomochtend van de meiden van de zwangerschapsgym. We waren er alle 7. Zo leuk om al die kleintjes bij elkaar te zien. Jasper heeft alle meisjes voor zich weten in te palmen. De charmeur! Hij kan ook zo heerlijk glimlachen en teuten.

Ik zou vandaag de Mirena geplaatst krijgen. Tenminste ik had een afspraak gemaak, maar de assisitente moest nog even met de arts overleggen of 9 weken niet te vroeg was. Kreeg later dus een telefoontje dat de arts liever wilde wachten tot 12 weken. Dus ik moet nog een maandje langer aan de pil :(.
    Heb nu vanaf vandaag voor het eerst sinds minstens 9 maanden een pilbloeding. En ik was me toch chaggie deze week, niet leuk meer. Wist in 1x weer hoe PMS voelde. Bleghh......

Verder nog even een ego-berichtje, maar moet het even kwijt.
    Mijn vader ligt weer in het ziekenhuis. Gaat helemaal niet goed met hem. Sinds de vorige keer dat hij in het ziekenhuis lag, met zijn hart is het bergafwaarts met hem gegaan. Want ze hebben n.l ondekt dat hij een tumor heeft in zijn darmen. Die is woensdag verwijderd, maar er zijn ook veel uitzaaiingen in zijn lever. Hij heeft veel pijn en voelt zich erg down. Dus jullie kunnen je misschien wel voorstellen hoe ik me voel.

Ik hoop toch zo dat Jasper ook nog een paar jaar van zijn opa mag genieten. Gelukkig kan Jasper met zijn smile nog wel een glimlach op mijn vader zijn gezicht toveren. Echt hartverwarmend om te zien.
    Snik.... ( krijg het even te kwaad)

Nou hier laat ik het maar even bij.

Meiden veel succes met zwanger worden! en idd maart/april is een prachtige tijd om te bevallen!

Groetjes Maranka

14. ProudMum

Oh lieve schat! Krijgt je vader nog behandelingen voor zijn lever? wat zijn de verwachtingen?

Als er wat is, PB je mij dan? Dikke knuffel meis!

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve Maranka, wat een ongelooflijk zwaar, naar en verdrietig nieuws van je vader.
    Ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. Ook bij mijn vader werd een paar jaar geleden kanker ontdekt.
    Gelukkig is hij helemaal genezen, maar het was een zware periode.
    Daarom wens ik je nog heel veel tijd met je vader toe.
    En hopen dat hij iig nog even mee kan.
    En als je je hart wilt luchten, wij zijn er voor je hoor!

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nieuwe buikfoto in mijn album meisjes

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    maranka sterkte meis.

18. ProudMum

Kim je gaat hard meid! Had jij nou nog een Doomoo gekocht? Heb spijt dat ik hem niet met de mama dagen heb gekocht

Steenbokje, samen kijken maakt me echt niet uit en alles is bespreekbaar. Daarom doet het me ook zo zeer.

Maarreh, onderwerp is nu klaar hoor! Wil wel lekker kunnen slapen zo.

Het is nu heerlijk aan het regenen en onweren! Dan slaap ik altijd zo lekker!

19. Niet meer actief

Maranka, jeetje wat een verhaal meid ! Ik wil je heel veel sterkte wensen.
    En ik duim ook dat jou Jasper nog even wat jaren van zijn opa mag genieten en hem lekker aan het lachen kan maken.

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja he rox. heb ook af en toe het gevoel dat mijn buik op ontploffen staat. vanmorgen stond ik ook te kijken van he? hihihihih

nee ik heb gehoord dat je de doomoo niet de hele tijd kan gebruiken omdat ze als ze zich proberen om te rollen met doomoo en al kunnen omrollen en dat betekend dat je kind onder dat ding zit. dus ik doe het maar niet een wipper is ook leuk toch?

Deel Deze Pagina