Meiden jullie zijn lief! Bedankt voor de steun. Het hier even posten lucht al erg op. Ik heb geen idee of er iets te doen is aan de uitzaaiinegen en wat de volgende behandelingen zullen zijn. Hij moet nu eerst goed herstellen van deze operatie. Hij had sowieso nog helemaal geen operatie mogen hebben na zijn hartaanval van afgelopen februari. De wond moet nu goed helen, als dt niet gebeurt zou het ook nog wel eens zo kunnen zijn dat hij een stoma krijgt. Nou ja, we gaan in ieder geval een moeilijke tijd tegemoet. En vandaag is de eerste dag dat ik het echt op durf te schrijven. Wat betekent dat ik het niet meer in mijn gedachten kan wegschuiven. En ik de feiten nu dus echt onder ogen moet zien. Letterlijk en figuurlijk. Zo en nu ga ik mijn schatje van zijn bedje halen en hem zijn laatste voeding voor vandaag geven. Had ik al verteld dat hij sinds deze week de hele nacht doorslaapt. Dat wil zeggen er komen wat huiltjes en piepjes rond een uurtje of 6, maar dan valt hij na 5 min. weer in slaap om vervolgens pas tegen een uurtje of 8 echt wakker te worden. Dus hebben wij een nachtrust van een uurtje of 8. Helemaal geweldig voor twee uitslapers als Peter en ik.
Ik ga heel hard duimen voor je dat alles zoveel mogelijk te behandelen valt en dat hij toch nog een leven krijgt zonder pijn.. En wat heerlijk dat hij door slaapt!
Ik weet een beetje wat je voelt. Ik heb precies het zelfde met mijn oma mee gemaakt. Alleen is zij helaas wel overleden. Ik kon er niet met iemand over praten ( alleen familie ) door mijn mentrix werd ik toen der tijd niet serieus genomen en vond ze dat ik het als smoes gebruikte. Dus schrijf lekker alles van je af, het zal vast moeilijk zijn maar denk ook dat het allemaal goed aanvoelt!
maranka, sorry meid had al geantwoord zonder jouw verhala te lezen. meissie, heel veel sterkte ind eze moeilijke periode en als wij iets kunnen doen laat het dan ab weten! kaarsje brand. Rox: nee genoeg erover, maar ik begirjp je meid. slaap toch lekker meiden!
Sterkte Maranka. Ook hier een luisterend oor. Mijn werk is met kankerpatienten, dus ben inmiddels wel wat gewend.
Hey ladies, even snel voor ik naar t werk ga iedereen een prettige dag wensen! Voel me nog steeds k*t maar beetje afleiding is wel lekker. Maranka, Mijn oma heeft ook darmK gehad. Helaas wilde zij zelf niet meer geholpen worden en snel naar mijn opa toe. Ik begrijp heel goed wat je doormaakt meissie! Gelukkig kan je nu wel je rust pakken omdat Jasper nu lekker doorslaapt! (heerlijk he)
Hihi Rox zullen we dan maar even tegen elkaar aan kruipen Sorry Steenbokje, vond dat zo leuk staan. Je ben lief hoor! knuffel
Kim, wat een toeter al, hihi nu gaat het snel zeg. Enne leuk dat je telkens hetzelfde aantrekt voor de foto.
Maranka wat goed zeg dat Joey zo doorslaapt, wat heerlijk moet dat zijn. Het wordt en is een fijn ventje. Wat is een doomoo meiden? echt geen flauw benul hier. Werk ze Rox! afleiding is idd wel even fijn en wie weet ben je vanavond er lekker overheen! Niet te lang mee blijven zitten hoor meis. Pfff ik was vanmorgen dus toch wel weer vroeg wakker, blegh. Had gehoopt wat langer te slapen, maar helaas. Hoop dat het zonnetje wat vaker komt dit weekend. Heb nog een hoop te wassen en wil het lekker buiten ophangen. En morgen dus die cursus, dus wil geen regen dan. Temp is flink gestegen!
de doomoo seat is een soort poef voor baby's en kids. kijk maar op: http://www.babyandmore.nl/content/view/21/52/ ik ga ff naar beverwijk kijken voor slingers etc gr kim
goedemorgen allemaal! pff hier komt als het goed is de eerste ongi aan. slecht slapen en pijn (.)(.) overal! wat een vervelende verhalen zeg allemaal! Iedereen sterkte met alles! Ik ga maar eens wat maken van mijn vrije zaterdag... xjes allemaal!
Aha Kim, nu ik het plaatje zie ken ik hem wel. Vind het wel prijzig, is het echt zo lekker/praktisch dan?
Hoi hoi, Heb even geen fut om terug te lezen. Maar heb wel hierboven wel gelezen dat het voor Mieke heel spannend gaat worden. Je kaartje ziet er ook heel anders uit dan die andere kaartjes die in je album staan. En steken in je buik en vroeg wakker komt me heel bekend voor. Mijn duimen draaien voor je hoor. Ben vanaf vorige week zaterdag veel misselijk, woensdag ben ik 'n keer goed over m'n nek gegaan. En nu voelt het steeds of dat dat ook elk moment kan gebeuren. Dus durf de deur niet uit. Hoop dat de misselijkheid snel wegtrekt, want dat is niet zo prettig. Gisterenavond zijn we het onze ouders en broer en zus gaan vertellen. Echt zo leuk die reacties en ze hadden het totaal niet verwacht. Toen we weggingen bij m'n schoonouders begon m'n schoonmoeder over m'n buik te wrijven....is nou niet zo m'n ding moet ik zeggen. Verder alles goed hier? Groetjes Taby.
mieke nou ik hoor dat kids het best leuk vinden alleen als ze zichzelf om gaan draaien kunnen ze met doomoo en al omvallen dus dat vind ik wel een beetje eng. ik koop hem dan ook niet! ik heb een wipstoeltje en dat moet genoeg wezen toch? wat niet weet wat niet deert heb vanmorgen weer veel teveel geld uitgegeven. en ik ga zo nog even naar het winkelcentrum, moet nog gordijnen ophalen bij de hema
Joehoe, ik is terug! Heb een Doomoo voor 50 euro incl verzenden~! O ben zo blij! Heb mijzelf verwend met een Festini peer ijsje! Kim, hier gebruiken we hem dan alleen onder toezicht. Joey ligt nu in grote woonkussens en dan ligt hij los wat ik ook niet veilig vind. In een wipper mag je ze ook niet alleen laten namelijk
Taby, dit kaartje is met een andere thermometer, dus daarom ziet het er echt heel anders uit dan alle anderen. Oeps en een beetje misselijk, dus echt zwanger meid Toch even een bevestiging. Hoop dat je er niet al te veel last van gaat krijgen. Leuk dat de ouders het nu ook weten. Kim, een wippertje wipt tenminste nog hihihi He Rox, half dagje gewerkt? Lekker hoor, wasje hangt buiten en we zitten lekker in de tuin. Wordt nu jammer genoeg wel wat bewolkter. Vanavond ga ik zelf plaat pizza maken, hmmmm heb al allemaal lekkere toppings gehaald.
hey rox. hoe krijg je dat nou weer voor elkaar? 50 euries voor doomoo seat? via mp zeker he? hihihihihihiihih ik zie wel tegen die tijd hoe we het doen met die kleine! gr kim
Hallo meiden, heb ook ff geen zin om alles terug te lezen. Dacht vandaag lekker in het zonnetje te zitten maar helaas... het is bewolkt! Ga zo ff een knipperjte maken op de bank geloof ik. Ben een beetje futloos....