ik ga morgen hyves aanmaken meiden want ik hoor niets van jullie. hihihihihi lekker op de bank ghostwhisperer aan het kijken. gr kim
hey meiden, haha! een nieuw topic! ik heb geen hyves, maar als ik kan vind ik het wel leuk om een mee te gaan op uitstapje! ik hoor wel wat het geworden is en wanneer! liefs rebbel
Heey Dais, gefeliciteerd met de eerste maanddag. Jannegie, wat zie ik nu zwanger, wat goed zeg gefeliciteerd ! Mieke, ook hier krijg je even een dikke knuffel van me. Heb niet bijgelezen hoor, jullie kletsen teveel Al valt het in dit topic nog wel mee maarja. Wist iemand trouwens nog hoe dat kaartje heette voor de Nintendo DS waar 25 spelletjes ofzo op kunnen ? Sorry dat die vraag nog een keer beantwoord moet worden.
ik heb toen deze PB ontvangen: Je hebt verschillende R4DS kaartjes. Ik bestel ze altijd bij www.sidder.nl en dan die van 2GB, hier passen ongeveer 25 spellen op. Zijn iets van rond de 65,- euro, maar ja een nieuw spel kost ook rond de 40 euro. Dus het bedrag heb je er zo uit. Via Frozen Roms kan je de spellen downloaden, en die heb je binnen 2 minuten binnen, heb je wel winrar of winzip voor nodig. Uitpakken en slepen naar het DS kaartje en klaar is kees
Hahaha jaa je dacht zeker waar heeft ze het nou over Maar bedoelde natuurlijk vanaf het moment dat hij in je buikkie zit Heerlijk lijkt me dat, hopelijk mag ik dat ook in Juni meemaken.
Hmmm zijn die spelletjes die je kunt downloaden zeker alleen voor windows? Enne die 2 GB kaart is dat niet gewoon een SD kaartje, die ook in je digi camera kan? Ben zo weg, moet even 2 uurtjes bij een klant werken. Daarna weer terug
ik zat te denken, een jaar? hoe kan dat hij is pas 2 maanden! Weet alleen niet wanneer hij is verwekt kan het dus ook niet vieren! had 16 mei een posi test dacht ik en bleek bij 11 weken pas 9 weken te zijn. dus dat word rekenen hahahaha
Mogge! Wat betreft het DS onderwerp: (sorry dat ik niet eerder gereageerd heb) Bij Sidder heb ik een paar maandjes terug ook een kaartje besteld. Dit is een soort van adapterkaartje en daarin gaat een micro SD geheugenkaartje. Alleen aan dat microkaartje heb je dus nix, en een gewoon SD kaartje of ander geheugenkaartje past niet. Ik heb zelf niet de R4DS maar de DSTT ofzo, maar dat maakt elkaar volgens mij niet veel (zus heeft de R4DS), volgens mij was een paar maandjes terug die DSTT stukkie goedkoper. Ik heb idd een lading spelletjes erop, 2 gig kaartje. Er zijn verschillende sites waar je spelletjes kan downloaden..geen idee of het alleen voor windows is, heb geen apple om te testen.