Oeps denk even checken hier, heel verhaal van steenbokje, dat lees ik zo hoor. Duik nu weer de tuin in, zonnetje is zo heerlijk warm, daar wil ik nu nog even volop van genieten, morgen staat er regen in het vooruitzicht.
Ahh Steenbokje wat vervelend allemaal! Maar goed dat je de eer aan je zelf hebt gehouden. Ik ben bij mijn vorige baas ook eerder weggegaan en had toen ook doorbetaalde vakantie. Das wel lekker en nu heb ik al weer 1,5 een verschrikkelijk leuke baan en een vast contract! SUCCES ik duim voor je! xxxx
pff had het even niet meer, had de oppas gebeld en waar ik bang voor was gebeurde. Joey was aan het huilen... mama niet, totdat ze ophing.
ah.. Knuffel rox... Lijkt me erg moeilijk om niet bij je kindje te (kunnen) zijn. Knuffel hoor! Nog eventjes en joey is weer thuis... Knufff
tot kwart over 5 gelukkig! volgende week moet ie eigenlijk 3 dagen maar denk dat ik t er bij 2 houd en de week erop pas 3 dagen.
@ tipp wat erg vervelend voor jullie en je schoonmoeder hoop dat het snel weer opgelost is @ blondsteenbokje wat een raar stel mensen op je toekomstige ex werk, dat ze nou niet even de tijd hadden om je te bellen over hoe en wat. nu heb je lekker vakantie, met dit weer ook niet slecht. over vaders betrefd, ik zelf ook geen contact met mijn vader al z'n 14 jaar niet ik heb hier zelf voor gekozen. mijn ouders zijn gescheiden toen ik 1 was, mijn vader is inmiddals al voor de 3 keer getrouwd en heeft nog 3 zoons en mijn moeder is ook hertrouwd en heeft nog 2 dochters. ik heb nu ook al 3 jaar geen contact met haar ook bewust voor gekozen. en sinds die gaat het veel beter met me al 12 kilo afgevallen (alleen al van de spanning) huis gekocht en ga over een maand trouwen en wie weet binnenkort ook nog een kleine wat wil ik nu nog meer
@rox: meis, lekker rustige opbouwen hoor zodat jij je er comfortabel bij blijft voelen... Dat is het belangrijkste.
@ roxyrox voor dat je het weet is het weer 5 uur, ik viind het wel knap dat je dit kan het lijkt mij erg moeilijk
ik heb de laptop gepakt en toch maar lekker in het zonnetje gaan zitten een beetje bruinen voor de bruiloft
Ah Rox, wat vervelend! Hihi, de snavelstreng wordt nu weer afgenikpt hè. @ Steenbokje: Ik vind het ook goed dat je bent terug gegaan! Maar wel raar dat ze je dan zo laten gaan. Net of je helemaal niet nodig bent. Das ook geen leuk gevoel. Maar ja, wel lekker vakantie! Dat heb je wel verdient. Geniet ervan en zoek maar een leuke baan op!