Grr ben nijdig! Spel gekocht voor de DS en ik krijg het niet voor elkaar. plaatpizza, lekker mieke. alleen mag het niet van Sonja
joey zit echt in zijn 19 weken sprong. heel de dag moeilijk en slaap komen om vervolgens overstuur wakker te worden. vvcvd,mjnkjnmkm ,m,./.................................................. van Joey
Net even teruggelezen.... heftige verhalen allemaal! Vandaag m'n eisprong. Heb het idee dat ik het net gevoeld heb, maar weet het niet zeker. Gister toch nog geklust! Vandaag of morgen nog een poging wagen? Of heeft dat geen zin meer?
In een van de boeken staat het recept voor pizza die wel mag hoor . Zelfmaak, of course. Welk spel heb gehaald?
Olympische Spelen, en dan bij het verspringen kom ik niet ver....hihi Nouja het is ook niet mijn spel, Mike wilde hem hebben. We hebben voor Joey een armbandje gekocht. was alleen bijna sluitingstijd dus kon hem vandaga nietl aten graveren. nu kan ik hem woensdag ophalen. zo schattig!
Voor de Wii lijkt hij me leuker, want dan kan je echt actief meedoen. Nu zit je alleen maar met het stokje op je scherm te krassen.
Hey meiden! Was ook even aan het bijlezen, maar heftige verhalen allemaal hier! Sterkte en een hele dikke knuf voor alle meiden die het nodig hebben! Hier is alles rustig. Lekker gewerkt vandaag! En ongi geworden .. tenminst, daar gaak vanuit (tis nog maar een btje en bruin.. sorry voor het detail.. )
oeps... weer wat geleerd.. dan gaan we rustig verder met waar we gebleven waren, haha.. Heb wel het idee dat t doorzet..
Dat is helemaal waar! en nooit te oud om te leren, toch?! tenminste, ikke niet.. Ben ook nog wel een btje een groentje hierin hoor Hoe is het met jou trouwens?