hier gaat ie weer redelijk, hebben goed gepraat en hij kruipt onderhand voor me. Joey zit in zijn 19 weken sprong en komt heel moeilijk in slaap. na een uurtje word hij overstuur wakker en moet hem dan eerst 10 troosten en kalmeren. Arm kind. Doorslapen doet hij gelukkig wel goed! Verder erg druk met werk en alles in huis. Had er vandaag geen zin in dus morgen weer aan de poets!
Dat is wel fijn om te horen! Kan me voorstellen dat je het echt niet leuk vond... Oeeeh, gebruik van maken dat ie voor je kruipt (misbruik heet dat geloof ik ) geintje! aaah... Arme Joey (en arme jij)! Enig idee hoelang t kan dueren?! Dat scheelt inderdaad dat hij wel doorslaapt, dat is wel zo prettig! Geef m maar n extra dikke knuffel! Het huishouden.. ja dat blijft nooit stil liggen (hoewel dat best wel een handig zou zijn...) en inderdaad, morgen is er weer een dag! Schoonmoeders heeft hier vandaag alle strijk weg gewerkt (terwijl ik aan het werken was..) de arme schat! wel lief!
Deze sprong is een van de heftige en kan een week of 4 duren. Dat verschilt per kindje. Kwam vanmiddag thuis en heel de keuken was al gepoetst. Daar was ik echt blij mee. De was doet mike niet, dat wil ik zelf doen. Lekker rthuiskomen he als je wasgoed weggewerkt is!
hmm.. dan hoop ik voor je dat ie een week of.... euh.... 1 duurt! Nouja, zonder gekheid, hoop voor jou en joey dat t snel over is! Ohw heeerlijk! Had Mike de keuken al gedaan?! Ik doe hier ook de was zelf hoor, daar mag niemand aan zitten hihi.. (zou wel vrouweigen zijn.. of maneigen om de was te verpesten ) Maargoed, wat doe ik niet zelf in huis?! Zeker lekker thuiskomen! Was er echt blij mee! En er stond nog wel even wat.. spaar meestal het stijkgoed op totdat de wasmand zo-ongeveer vol is
Ja die had de keuken gedaan. Maargoed, voor hem peanuts want hij is glazenwasser/schoonmaker. Ik ga nog ff een stukkie Tineke Schouten kijken! Tot morgen meisjes
Aangezien dit topic alweer heel groot begint te worden. Hier een nieuwe! http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=95050 Deel 3 alweer!