jannegie: daar heb ik ook al over na gedacht en het schijnt al 4 keer zo te zijn gegaan wat er een nieuw iemand was aangenomen en dat vervolgens er eentje mocht vertrekken snap je....ach mij een zorg.
nou steenbokje bekijk het dan in ieder geval maar positief he, lekker lang vakantie en tijd genoeg om nieuw werk te zoeken, komt allemaal goed nu je thuis bent heb je natuurlijk wel meer tijd om aandacht te geven aan wat je allemaal voelt in je buik is toch weer spannend he eigenlijk erg, maar baal ervan dat ik bert over een uur al weer moet gaan halen, hij mag van mij wel wat langer blijven werken foei, ik weet het, maar soms toch wel lekker, het huis voor mij alleen. maar zou hem niet willen missen hoor
o meiden hou op hahaha. nee moet tot maandag wachten van mezelf. nod is zaterdag dus...zal technisch gezien een goede tijd zijn maar van de andere kant komt het weer niet uit. uhm....zal wel echt kunnen genieten de eerste maanden. o wat spannend weer ineens hahaha. nee even halt Claire, ik verwacht echt niets
Wij gaan vanaaf even shoppen. Nieuwe kleren voor Janco kopen. We verzinnen dan wel wat we gaan eten. Ik heb al sinds maandag pijn in mijn buik en onderrug. Dat ben ik nu wel behoorlijk zat.
ik ga nog even genieten van de zon, ik ga zo pannenkoeken bakken voor me zelf heb er trek in voor man lief heb ik sla en hamburgers. ik moet om 16.30 al weer naar me werk heb vandaag een gebroken dienst, tot morgen
Nou heb alles weer bijgelezen hoor, wolkje voor de zon Jeempie Steenbokje, goed dat je gegaan bent, maar ik vind het belachelijk hoe snel ze actie hebben ondernomen op je werk en gedacht hebben die komt niet meer terug. Rox, knuf meid, ik zou het idd maar even opbouwen hoor. Nou ik ga weer even door!
Samantha heeft waarschijnlijk spruw... dus morgen naar de huisarts. Eten was een drama gisteren, alsof het pijn deed. Dus ze liet steeds los, en ging da harder huilen van de honger, tot ze in slaap viel, om na 5 min. van de honger weer wakker te worden .
ooh wat sneu zeg. maar met die medicatie die ze krijgt is ze er snel vanaf gelukig! (wat ik hoor van de januati mama's)
Aaaah Dais wat zielig. Hopelijk is het snel over. Steenbokje meid, respect hoor, goed en moedig van je en nu lekker vakantie doorbetaald en een leuke nieuwe baan vinden. En hopelijk is het deze ronde dan eindelijk raak voor jullie. Hier wordt geduimd hoor. @ Rox: Voor jou ook een dikke knuffel meid. Zo zonder je mannetje. Lijkt me echt moeilijk om je beeb uit handen te geven. Het went wel denk ik maar alle begin is moeilijk...