Pas je wel op. Ik heb begrepen dat het besmettelijk is ook voor je borsten. Goed ontsmetten. @ Steenbokje: Zo wachten tot maandag, ga je dat redden? Ik had ook bubbels en testte op 12 dpo positief .
o mieden hou op. ik vind het al zo spannend. deze keer voel ik namelijke cht weinig terwijl nod over 2 dagen is. o help...hahaha. nee ik blijf express wachten. ik heb ook nog maar 1 clear blue dus ja... heb een hele boel banen via monsterboard en nationale gezien vandaag. eentje sprak mij aan Traffic mangaer. maar ben aan het twijfelen. hoog gegrepen doordat ik ook molet plannen en denk niet dat ikd at in me heb. mannetje is planner en zei ook al een vak apart hoor. mmm even over denken. meiden, ga omkleden en dan mijn mannetje ophalen. gaan we lekker naar utrecht.
Niet geschoten is altijd mis, solliciteren kan altijd. Maar het is een vak apart, bij wat voor bedrijf is het want bij een reclame bureau is het wel een erge stressbaan hoor. Daisy, wat sneu voor kleine Sam, knuffel haar maar even. Schilderklus is ook klaar. Heb gelijk ook het tuinbankje grijs geverfd, leuk geworden. Ben weer blij met mijn werk en het aanzicht in de tuin zo.
meiden ik was jullie kwijt ben giga druk geweest met mn hond pffff maar meneer gaat vanaf nu naar de creche! honden-dagopvang!
ja ik ben gemeen.... maar ik moet het uur volmaken en weet niet meer wat ik doen moet. mike haalt hem op, fiets en maxi cosi gaan niet samen
jawel maar de zon is weg! Heb zijn pyamaatje klaargelegd, bedje verschoond, straks lekker in een warm zwitsal badje en daarna babymassage. vind ie heerlijk. even pyama verwarmen op de kachel en hij is al was in je handen!
Ja, ik smelt er bijna van.... Zo raar dat mij dat waarschijnlijk ook gaat overkomen. Het is nu zo onwerkelijk. Pas als we volgende week naar de gyn zijn geweest en het daarna aan mijn en zijn ouders verteld hebben wordt het echt. Oja, en dat we nog geen huis hebben, maakt het ook raar. Die moet nog getekend en gebouwd worden, oeps....
krijg je volgende week al een echo? poeh ik weet nog goed he ik mij voelde toen ik het net wist... Zat net op de lief! site te kijken..oo wat leuk allemaal!