Dat komt normaal gesproken op dinsdagavond rond tien voor negen. Heb nu gekeken via UPC mediabox. Het gaat over mensen die een dierbare hebben verloren.
Rox: geniet van je mannetje(s) Daisy: Sterkte met je meisje! Pfff... Ik weer broodjes vanavond. Iets anders gaat zeker weten mis
Er bestaat wel een speciale maxicosidrager voor de fiets... heb hem ooit gezien... maar persoonlijk vind ik hem er eng uit zien . @ eten: Denk dat het pizza wordt. @ spruw: Vandaag eet ze al weer wat rustiger, gelukkig.
Ik zag hem laatst ook. Het wiebelde zo vreselijk! Echt eng! Ik heb zin in een ijsje, en ik heb niks meer in de vriezer. Zeg sniffy, kun jij die ijsboer van jou niet even langssturen!
Zou je kunnen fietsen met zo'n draagzak dan? Hier worden het vanavond de mexicaanse wraps die ik eigenlijk dinsdag al zou eten!
ik wil een bakfiets. Die long cargo van bakfiets.nl. Daar kan ook heel goed een maxicosi in mee, en nog boodschappen ook...
Hihihi Tipp zie je al zitten. Toch wel zo eentje met 2 voorwielen he en niet die met 1. Heb gehoord dat die toch wat minder lekker fietst of zo?
ik heb die met 2 en die met 1 uitgeprobeerd en vond die met 1 fijner. Daar stuur je met alleen je voorwiel, bij die met 2 stuur je met de hele bak, wat een veel grotere draaicirkel geeft. Maar dat is natuurlijk ook persoonlijk...
Maar zou het niet met 1 dan wat wankeler zijn. Ik bedoel kans op omkiepen wanneer hij vol beladen is?
nee, gek genoeg wordt hij steeds stabieler naarmate je meer gewicht in de bak doet. Ik heb dat ook uit mogen proberen. Leeg is ie vrij instabiel, maar met 2 volle tassen boodschappen (ong. 10 a 15 kilo) wordt ie ineens heel erg stabiel.
Hihihi Tip wat heb je nog niet uitgeprobeerd wat met kids te maken heeft Of was dit nog niet voor kids toen je het uitprobeerde.
Hey meiden, Het gaat hier niet zo goed. Het wil helemaal niks met werk. De hele week al niet. Daardoor ontwikkel ik Werk Ontwijkend Gedrag. Ik zit dus iedere keer te kijken of jullie al wat geschreven hebben. Dus het lijkt erop dat ik weer verslaafd raak . Dus ik ben wel zwanger, maar ik doe even rustiger aan met het forum, want mn werk is ook belangrijk. Mijn baas komt morgen vanuit nederland en ik zie er tegenop, omdat ik met een schuldgevoel loop. Ik ga dus even rustig aan doen, maar zal wel elke dag even kijken. Dit heb ik ff nodig denk ik. Zit er even doorheen.
Hihi, had ineens een ingeving en lig helemaal dubbel van mezelf. Komt ie: Hier komt alleen elke week de ...............vuilniswagen langs! Zit vast wel iets verwaalds lekkers in Nee meiden jullie zijn maar verwend!