Haha en wij hebben hebben de mazzel dat hier ook de ijskoning langs komt! De vuilnis wagen is vanmorgen nog geweest! xxxx
Jeetje meid, nou jij treft het niet zeg. Een hele dikke knuffel meid. Doe je het een beetje rustig aan? Eerst maar even verwerken dat de toch zijn gekomen. Maar heb bij jou echt het gevoel dat je zeker niet nog maanden moet wachten tot je weer in het roze mag.
Zo Joey ligt op bed! Daisy, zo'n ding vind ik veel te gevaarlijk! Mieke, fietsen met draagzak word afgeraden.
Gaat best goed. Maar Jasper heeft krentebaard ! Geen idee hoe hij eraan komt, want wij hebben niets? Hij krijgt nu 4x daags en antibiotica kuurtje. Het trekt gelukkig nu heel snel weg. Hij heeft nu alleen nog een lelijk kortsje onder zijn neusje. Lelijk gezicht, terwijl hij zo'n lief koppie heeft. Hij is er wel wat door uit zijn ritme, ligt wat meer te huilen en heeft diaree. maar hij hheft net weer 4 uurtjes liggen slapen en heeft net zijn fles weer op. Nu dus weer een tevreden mannetje. Met Peter ook alles goed hoor. Die wordt al een echte huisman. Doet de was en heeft net lekker voor me gekookt. En met mij gaat het ook goed. Er is echt een last van mijn schouders gevallen nu ik heb besloten na bijna 2 weken aanmodderen om te stoppen met borstvoeding.
Monique, wat jammer zeg dat de zijn gekomen. Had echt goede hoop voor je. Hoop voor je dat het de volgende ronde raak is. Rox, hoe vond je het vandaag zo zonder de kleine? Groetjes Taby.
Taby, het was verschrikkelijk! ik heb gehuild toen hij thuis kwam niet normaal meer! hij heeft 2 uur bij me liggen slapen en daarna mocht hij pas naar bedje!
Kan het me zo goed voorstellen Rox. Ben voor het eerst een beetje blij dat Peter thuis zit. Kan hij lekker voor Jasper zorgen. Maar ik zou toch ook wel willen dat hij 3 dagen per week zou werken hoor!
Hihi Rox, je zal er toch aan moeten wennen hoor meid! Maar kan het me denk ik wel voorstellen hoor. Oh meiden ik heb ineens weer zo dat gevoel van ik wil ook! Taby, hoe gaat het op FF snap je het al een beetje?
ja klopt mieke, en alle begin is moeilijk daar was ik mij ook heel erg van bewust hoor. maar het viel me toch nog flink tegen!