Welke acteurs spelen daar in Tipp. Leuk Kim! Wij hebben hier de 'oude' stoel van overleden opa staan, tis welliswaar niet een oudje, eentje van Ikea, maar kun je ook een soort van in schommelen/wippen. Die gaat dan ook op de babykamer. Zucht.... ik wil oooooook
Heerlijk zo'n stoel Kim! Dat wil ik ook over een tijdje.... Ik ben zo verschrikkelijk moe de laatste dagen. Slaap 's nachts ook niet zo best.... druk in m'n hoofd.
@mieke: Hier kun je dat lezen: http://www.imdb.com/title/tt0327679/ Ik heb een oude fateuil van mijn oma in de babykamer staan... Een heerlijke stoel die al jaren overal met me meegaat.
Jeetje ik ben even iets minder online en jullie kletsen volgens mij 15 pagina's vol Ik heb geen zin omdat te lezen hoor.. Dus als er nog wat belangerijks is gebeurt tell me Ik wou jullie nog allemaal een dikke knuffel geven. Ben er weer vandoor ben er morgen weer x
Haha Tipp.. we typen hetzelfde! Morgen kan ik testen, maar weet niet of ik het wel durf. Ben bang op weer een teleurstelling. Het kan natuurlijk nog zo lang duren!
Ja, hij solliciteerd nu op heel veel dingen. maar heeft weinig opleiding en zijn leeftijd speelt helaas nu soms al mee. Hij is 32! maar ja, men zoekt nu toch vaak personeel dat net van school af is (met 5 jaar ervaring).
Vervelend hoor! ook frustrerend voor hem zelf natuurlijk voor de motivatie lijkt me. Ik dacht eerst ook die met McDreamy Maar die is heel nieuw! lijkt me ook leuk die film. Zesde zintuig zo kijken! vind ik toch altijd wel erg bijzonder. Wil eigenlijk eerdaags ook weer eens naar zo iemand toe.
soort van. Het gaat over een meisje waar een vloek over uitgesproken is dat ze altijd moet doen wat er gezegd wordt... En dat zorgt natuurlijk voor moeilijkheden. Maar hij is wel heel leuk en romantisch. Dat heb je zo af en toe nodig. Gelukkig hebben wij een 160 Gb Harddisc dvd recorder
oooooooooooooooooohh en er wil niemand met me mee zaterdag naar de schommelstoel kijken aaaaaaaaaaaaaaargh . ik heb nu mijn gkke papa maar gevraagd. die heeft er ook wel kijk op. knuffel voor ikdus gr kim