Vinden jullie trouwens dat ik morgen gewoon moet testen? Of zal ik nog wachten? Ik heb soms wel een raar gevoel in m'n buik en ben erg moe.... maar denk dus dat ik niet zwnger ben....
Peter zoekt nu iets waar hij in ieder geval wel achter een computer kan zitten. Magazijnmedewerker bijv. Laatst gesolliciteerd naar een baan bij een winkel om computers te repareren of aan te passen e.d. Helaas weer niets geworden. maar het liefst dus iets in de ict maar op mbo niveau.
Ja heerlijk he.... soms wel een beetje te erg hoor. Kan soms echt te lang zo op de bank blijven hangen! Heerlijk!
Kim, mooi zeg een witte schommelstoel. Ben er zelf ook helemaal weg van, is echt rustgevend als je in zo'n schommelstoel zit. Mijn ouders hadden vroeger een schommelstoel, was altijd mijn vaste plekje. Groetjes Taby.
Daantje, duurde je vorige cyclus 38 dagen... Dan zou ik echt nog even wachten, want het hoeft niet zo te zijn dat ie nu korter is. Zou zonde zijn van je test.
Heel erg bedankt voor jullie knuffels stelletje kletskoussies Nu ben ik echt weg, ben er morgen weer en dat is ook één van de laatste dagen. Want me vriend werkt morgen voor het laatst en ik laptop niet waar hij bij is en als ik laptop is het maar voor een korte tijd. Ik zal dus weinig lezen etc, maar als iemand mij op de hoogte wilt houden via pb ofzo zou ik dat leuk vinden. Willen jullie dat niet nou dan heb ik pech Slaap lekker voor straks meiden.