hoi meiden! sorry hoor, maar ik heb het de laatste tijd echt druk met van alles en nog wat! dus zo gauw dat minder is, kom ik hier weer vaker, ik krijg het nu ook echt niet bijgelezen! hier gaat alles goed verder! we zijn bezig met de babykamer en ik ben heel blij met de kleur! gewoon lekker op ons gemak, nu kan ik zelf nog lekker mee helpen! liefs rebbel
Goedemorgen, Straks naar de huisarts. Zie er een beetje tegen op. Vanwege de afstand (ca. 15 min. met auto), vaak voor mijzelf er naar toe moeten, en de komst van onze kleine meid, hadden we besloten om over te gaan naar de huisarts in onze wijk (5 min. loopafstand). Dit hebben eergisteren uiteindelijk gedaan, dus ik ken de arts niet. Hopelijk is 't een goeie. Ik ga ons vast klaarmaken.
komt vast goed daisy...Knuffel voor jullie. Ik heb echt een offday vandaag. Ik heb de hoeveelheid energie van een dooie garnaal. Ik denk dat ik vandaag maar een beetje ga lezen, misschien een beetje in de tuin rommelen, ik zie wel...
Goedemorgen, Daisy succes! Tipp, lekker niks doen vandaag, je zal het wle nodig hebben! Zit met een probleem denk ik... Maandag geld overgemaakt voor de draagzak en ik heb nog steeds niets gehoord van de verkoper......
ik denk het rox. Ik moet er nog wel aan wennen hoor, naar mijn lichaam luisteren Waar had je hem besteld?
mooi ding. Het ziet er betrouwbaar uit. Vreemd... Maar inderdaad, als je morgen nog niks gehoord hebt, zeker storneren! Hij staat wel keurig gereserveerd... Vreemd.
Als je zelf het geld overgemaakt heb kun je niet storneren. Dat kan alleen als een instantie automatisch incasseert. @ Tipp: Las dat je een bakfiets wilde, leuk. Mijn broer en schoonzusje hebben ook een bakfiets gekocht. Is voor hun ook makkelijk met een zoontje van 4 en een tweeling van 1,5. Heb er ook weleens opgefietst. Is echt leuk! @ Jannegie: Knuffel meid, en je hebt wel gelijk. Ik voel me ook wel een beetje aso dat ik onder werktijd zovel aan het forummen ben. Als ik straks begin met mijn nieuwe baan ga ik dat ook 'afschaffen'. @ Maranka: Ach wat zielig voor Jasper, krentenbaard. Geef m maar een dikke knuffel.