hoe is het met je bubbels steenbokje? pff, ik zit steeds te twijfelen of ik honger heb of dat ik misselijk ben...
hahahahaha, vorige week wist ik het verschil ook. Het stomme nu is dat ik er van alles in blijf stoppen en het hongergevoel blijft Ik lig nu lekker met een boek op de bank. Hondje naast me, katje op mijn voeten en een katje op mijn buik
kan wel kloppen hoor, je lijf is hard aan het werk! kost meer energie dan normaal. maar als je gewoon verantwoorde dingen eet kan het geen kwaad
he meid, waar wonen jullie ook al weer? mijn broertje zit in die branch misschien kan hij zijn ogen open houden voor jullie?
@rox: ik probeer inderdaad van de slechte dingen af te blijven. Zoveel mogelijk fruit en rauwkost achtige dingen (komkommer, radijsjes etc). Hihihihi, ik ontdek echt elke dag weer nieuwe dingen...
Goodmorning everybody, Gisteren met Janco voor nieuwe spijkerbroeken wezen kijken. Hij leek wel een vrouw. Niets paste, hahaha. Hij vond alle broeken net een legging . Hij heeft wel een leuk shirt gekocht. Hij zegt vaak 'nu ga ik geld uitgeven'. Het is dus weer niet gelukt.
hey meiden, heb vanmorgen al weer veel gedaan. samen met mannetje opgestaan en hem naar zijn werk gereden. Daarna hondje lekker uitgelaten in het mooie weertje en net even een uurtje wezen sporten. wil een beetje ritme houden want anders wordt ik echt helemaal gek denk ik. wordt ik al een beetje want jeetje wat ben ik zenuwachtig. ik voel namelijk helemaal niets. heb inderdaad veel honger. eet als een bouwvakker zegt mijn vriend telkens . we hadden het er gisteren over en alleen mijn humeur is jumpy...dat zegt dus niets. gelukkig gaan we dit weekend naar ons vakantie huisje en dus neem ik de test niet mee. dan moet ik wel tot maandag wachten. moeilijk hoor. ik heb ook ineens de dringende behoefte iets voor de baby te kopen
Hallo meisjes Rox, heb je al een mailtje gestuurd? Ik heb gelukkig nog nooit problemen gehad via MP altijd nette mensen. Gewoon nog een keer een mailtje sturen. Heb je het via internetbankieren gedaan? Het kan zijn dat zij dat niet heeft en op een afschrift moet wachten, toch? Tja bedenk ook maar wat hoor. Zit nu de verloskundige praktijk te kijken op SBS.
@rox:Een beetje. Zoals kruidenroomkaas en pindakaas. Er zijn wel dingen die ik nooit lekker vond en nu wel, zoals sinaasappels, fanta, tomatensoep... Ik kan de geur van rauw vlees echt niet meer uitstaan! Thomas moet het dus snijden en even aanbakken, dan kan ik wel wer verder koken...