Net gestopt met de pil (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36

Assen!

2. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik ga een poging wagen om alleen boodschappen te doen.

Tot straks

3. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

maranka: moeilijk inderdaad maar ik houd het in de gaten voor je ;)

Sniffy: succes!

ik ga zo maar eens douchen hahaha

4. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    succes sniffy!

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Succes Sniffy.

Ik moet vanmiddag ook nog boodschappen doen...zucht.....en dan vanvond lekker lui op de bank.

Ga zo mijn zus maar eens smsen of ze volgende week al mee wil skeeleren als het weer een beetje mooi is. Ga ook weer streng zijn met eten....

6. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Fijn blondsteenbokje!

7. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Meisje heeft inderdaad spruw. Heb een orale gel voor haar gekregen. Dus daar ga ik zo mee beginnen. Moet binnen een week over zijn, ik hoop het. Lijkt me wel mooi als ze haar tong uitsteekt, en hij weer mooi roze is....

8. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    knuffel voor je meisje daisy. En voor jou natuurlijk.

Maranka: ik heb thomas eens gevraagd of hij een ict baan in die omgeving wist. Hij zou zijn ogen openhouden voor je! Knuffel.

mieke: hoe zijn je plantenbakken geworden?

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hopelijk is ze snel weer beter Daisy, vind dat altijd zo zielig als ze nog zo klein zijn.

10. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

knuffel voor Samantha!

is toch niet te geloven, de voordeur staat open hoor ik geluiden op de overloop: ja hoor nieuwe mensen voor boven! echt te bizar dit. ik ga zo echt de woningbouw bellen hoe dit nou zit!

11. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36

Tipp, fijn meid. Dank je wel. Wie weet levert het iets op!

12. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36

Niet netjes van de woningstichting om dit niet eerst te melden. Het is wel jullie privacy!

13. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Zo, Jasper slaapt en papa past even op. Ik ga even naar de stad om een nieuwe voedingsbh te kopen. Heb er maar 1 en met het kolven is het toch wel heel handig om er twee te hebben.

Tot later!

14. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    shopze maranka!

Steenbokje: Wat is dat toch voor raars van die woningbouw? Ik zou ze echt even bellen...

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Graag gedaan! :D

16. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Meiden, ik ben nu 3 dagen ovu testjes aan het doen. Alle drie de dagen rond half elf s ochtends gedaan. De eerste dag een heel licht streepje, 2e dag niets, 3e dag niets. Maarde 3e dag heb ik s avonds ook nog een testje gedaan en daar kwam wel een duidelijk tweede streepje maar niet donkerder dan de controlestreep. Gister niet geklust want had niet zó'n zin en de test was toch niet positief (anders had ik wel zin gemaakt). En nu net weer een tesje gedaan en maar 1 streep. Ik zal toch niet gister dan toch mijn ei hebben gehad? Of houd mijn lichaam me weer lekker voor de gek? Misschien kan ik beter s avonds testen? Wie heeft advies?

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ik heb dat de afgelopen cyclus ook gehad. De ene dag wel een 2e streepje, dan weer niet enz. Volgens mieke moest ik toen maar gewoon doorgaan tot er een hele donkere 2e streep verscheen, en dat heb ik toen gedaan. :D

Volgens de matcaretesten die ik gebruikte was de ideale testtijd rond het middaguur... Meestal testte ik rond een uur of 12

En er zit altijd wat KH hormoon in je lichaam, dus er komt meestal wel een 2e streepje.

Ik zou zeggen, gewoon nog even doortesten... Ik had er uiteindelijk 10 testen voor nodig. Welke gebruik je? En plas je lang genoeg vantevoren niet? En drink je in die wachttijd niet te veel?

18. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

zo ben ik weer!

De woningbouw is aan het klussen hier boven. poeh heej wat een herrie! kan de radio niet vertaan!

Daisy, ik hoop dat het snel werkt!

Steenbokje,ik zou mooi even bellen hoor!

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ben er ook weer.
    Heb toch alle 3 de Steps jurkjes terug gebracht, erg ben ik he, twijfelde toch, nou ja dan maar terug waren een hoop centen.

En heb mijn computer weer opgehaald, die doet het ook weer.

Hihihi moet zeggen dat er hier wel heel wat afgeknuffeld wordt, dat wordt nog wat op de K&S dag, hahaha.

Daisy, wat sneu voor de kleine meid, hopelijk is het snel verholpen met de gel.

Tipp, zal vanmidag even een foto maken van het geheel in de tuin, als het bankje ook klaar is.
    Ga straks als de zon in de tuin is weer even verder.
    Voor die tijd maar weer even de boodschappen doen, hoef ik daarna niet meer van huis weg.

Rare gewaarwording daar bij jullie in het gebouw steenbokje!
    Ben benieuwd wat de WB erop te zeggen heeft.

Zora, ik ga ook weer even streng doen hoor!
    Volgende maand gaan we dan een weekje naar Athene en eigenlijk wil ik er dan zeker nog 1-2 kg af hebben!
    Doen we het saampjes oke.

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oja en dan nog even over het ovulatietesten.
    Je lichaam kan je ook daarmee zeker voor de gek houden, wel ei geen ei.
    Dat heb ik bij mezelf gezien vorige keer.
    En het beste is om elke dag rond het zelfde tijdstip te testen en idd wat Tipp al zei op de verpakking staat best zo tussen 10-14 uur geloof ik.
    Ik deed het altijd zo rond 12-13 uur.
    Dus ik zou idd nog even door testen.

Deel Deze Pagina