Ik ga ook even, en leuke kleertjes kijken. Even wat afleiding voor ons tweetjes. Oma gaat gezellie ff mee.
Thanks allemaal... ik hoop het ook. 'tIs vreselijk als je ziet en weet dat je kindje honger heeft, maar ze niet kan eten van de pijn .
Wij gaan morgen toch maar even naar de Prenatal! In de Wij jonge ouders stond een speen met hup holland hup erop in knaloranje. en papa is een voetbalfan...... en kan niet wachten tot de mazzeldagen want stel je voor dat ze op zijn.... Dus morgen naar de Prenatal en dan gelijk maar de babydoos meenemen! Kan ik gelijk kijken voor een babygym.
Wij hebben mooie schommelstoel gekregen voor Sam (kort normaal haar naam niet af, maar is hier wel zo makkelijk ) met muziek enzo... misschien vanmiddag uitproberen. Moet nog batterijen halen. @ draagzak: Ik heb hem nu twee keer gebruikt, en hij bevalt me prima. Ook de babybjorn. Tweedehands gekregen... zo'n cape voor er omheen is ook lekker. Hmm, iemand interesse in chicco draagzak? Gloednieuw in doos, nooit gebruikt. Ik gebruik dus kinderwagen, draagdoek of draagzak, afhankelijk van wat we gaan doen, en ik vind alles lekker handig. Ik ga ff oma bellen, kijken of ze al klaar is.
Hahaha Rox, ja stel je voor dat ze op zijn..... hihihihi! Daisy, ik twijfelde al of toen ik eens een berichtje schreef of ik Sam of Samantha zou schrijven. Ik had al zo'n vermoeden dat je het niet wilde afkorten Maar had het toch gedaan, omdat het wel even makkelijk schrijven is hier. Gek genoeg had ik zo'n voorgevoel Ik ga boodschappen doen en dan weer in de tuin verder. Tipp, denk je aan de handschoenen in de tuin.
Thanks meiden, ik heb gewoon die dipsticks van de site hier. En test rond een uur of elf. Dat is de tweede keer per dag dat ik naar het toilet ga en heb dan twee koppen thee op dus dat lijkt me goed toch? Toch zo raar dat ik dan s avonds duidelijk een tweede streep heb. Dan ben ik al zeker 10 x naar het toilet geweest en heb ik ook zoiets aan koppen thee op. Mieke toch heb je al die leuke jurkjes weer terug gebracht. Ik heb eergisteren weer wat leuke dingetjes besteld op H&M online. Veel roze... Heb trouwens ook eindelijk roze pumps! \/ Via Marktplaats, splinternieuwe. Heb ze nog niet binnen dus hoop dat ze passen maar ze zijn echt knal. Leuk voor onder een spijkerbroek. Heb ook al ouderoze suede maar die zijn wat liever. Heb trouwens van de week ook hele leuke geruite laarsjes zonder hak gekocht, mooie zwarte laarzen met hoge hak en een leuke kanlgroene trui. Tsja...ik hou van kleurtjes. Weet niet of ik dit al gemeld had maar anders maar twee keer. Ben er zo blij mee...
Hihi... klopte dus. Mijn eigen naam werd pas afgekort toen ik 23 was, door klasgenoten. En nu heel soms door mijn moeder als we op straat staan. Ik wil Sam niet opzadelen met een afkorting die ze misschien niet leuk vind, want dat krijg je nooit meer weg. Oh, ik denk dat mijn moeder terugbelt.
Hihihi Zora, dan ben je iig goed geslaagd en blijer dan ik was met mijn aankopen. Ik had ook bij esprit online wat besteld en daar hou ik dus het meeste van, vandaar dat het andere terug is gegaan. Enne, houd je wel 4 uur lang je plas op en eigenlijk moet je zo min mogelijk drinken in die 4 uur hoor, ook geen 2 koppen thee.
Nou het is gelukt hoor, boodschappen doen. Al doet mijn arm nu wel pijn. Ben sinds vanmorgen misselijk, bah.
Hier is het Rox, maar ook pas vanaf mijn 16e. Iedereen sprak mijn naam uit op zijn nederlands terwijl dat echt niet klinkt. Dus heb ik maar gezegd, als je hetn iet kan zeg je maar rox
Mogge! @ Daisy: Heb je ook wat voor je tepels of moet je dat goedje ook op je tepels doen? Ik begreep dat je elkaar aan kan blijven steken via die weg... @ steenbokje: Grrrr.. ik ben nieuwsgierig! En dan laat je ons nog wachten tot maandag ook! @ Mieke: Jurkjes terug? Alledrie? Dacht dat je ze wel leuk vond? Hihi .. je had er ook 1 kunnen houden
en Mike heet eigenlijk Michael en iedereen noemt hem Mikey. leuk voor een jochie van 4 hoor, maar ik vind het niet kloppen bij een grote kerel van bijna 2 meter!
wat ben ik dan toch blij met mijn lekkere korte naam, is niet af te korten En thomas wordt door zijn vader en mij nog wel eens thom genoemd, maar meer ook niet...
Mij noemen ze vaak Miran. Vind ik niet erg hoor. Mijn schoonvader noemt me Maartje dat is mijn tweede naam (doopnaam). Eerst vond ik het maar niets maar nu hoor ik het niet eens meer en vind ik het niet erg. Mijn mannetje heet Lourens, noem m meestal Lou. En dat vind zijn moeder weer een vreselijke afkorting. Ik vind het gewoon makkelijk. Mieke: DAT MEEN JE NIET! Ik kan echt mijn thee niet missen s ochtends. Nou toch maar niet meer doen dan.
Even weer een egobericht: Mijn oudtante (jongste zusje van mijn oma) heeft net de 2e beroerte in een paar weken gehad!
Zo, daar had ik even wat bij te lezen. Voel me weer wat beter. Idd niet op ZP gekeken gisteravond en vanmorgen. De bespreking met mn baas was prima gegaan. Eigenlijk is het zo´n leuke baas. Echt super! Hij snapt ook dat ik het met mn andere werk drukker heb. Pfff.... Verder zei mijn mannetje gisteravond dat ik gewoon een week heb gehad alsof ik verliefd ben. Ken je het gevoel dat je alleen maar daar aan denkt en eigenlijk niet meer normaal kan functioneren? Nou ja daar lijkt het op. Is gewoon mn roze wolk. Ik ga zo ook stoppen met werken en dan ook lekker op pad voor boodschappen. Ik heb nog helemaal niks gekocht voor de baby. (o, wat klinkt dat raar) Ook niks kleins. Maar ja, hier hebben ze ook niet zoveel leuks.... Ben ook al zo´n 15 tot 30 km onderweg voor de supermarkt!