ze lag na de eerste beroerte in een revalidatiecentrum, nu weer in het ziekenhuis. Ze schijnt bij te zijn, maar kan niet meer praten. Mijn oma is helemaal van slag! Ik heb mijn oma net gebeld, en ze zat te trillen aan de telefoon... Dat is niks voor haar! Ik ben zo bang dat mijn oudtante doodgaat en dat mijn oma dat ook sterft van verdriet! En dat ze mijn kindje nooit zal zien! Ik weet wel dat die kans erg klein is, maar mijn oma is 84! En ik ben zo close met haar, ze is bijna een moeder voor me...Ik heb net een kwartier zitten janken...
Nou ik het gewoon oud Hollands Mieke, meer niet. Liefje heeft wel diverse koosnaampjes voor me die heb ik hier wel eens opgeschreven. Tip, wat naar zeg, hoop dat het niet al te erg is, maar waarschijnlijk zal ze er wel een staartje aan overhouden. Sterkte! Wic, tja, in de winkel was ik enthousiast en thuis ook wel, maar toch niet voldoende en als ze dan blijven hangen vind ik het toch zonde van het geld. Stom maar waar. Zora, hoe laat sta je op? Als je dan even plast en het daarna 4 uur op kan houden... en als je in het eerste uur 1 kop thee drinkt is het niet erg, maar daarna zo min mogelijk. Boodschappen zijn in huis, nergens die nieuwe magnums te krijgen, baal ik van, want wil ze zo graag eens proeven. Zo en nu de zon/tuin in.
Jannegie, Eind April zijn er mama mazzel dagen. 20 % op het hel assortiment behalve zwitsal avent, bugaboo en nog een paar merken. 24 t/m 27 of 28 April bij Prenatal. Lekker dagje uit van maken toch? O wat verschrikkelijk Tipp, kan je niet beter even langs je oma gaan? een arm om haar heen zal haar goed doen en kunnen jullie elkaar troosten.
Ach, Tipp, een dubbeldikke knuffel van hier. Ik weet zeker dat als jouw oma weet dat het kindje eraan komt, dat ze er voor zal vechten om dat mee te maken. @ Mieke erg jammer van die jurkjes! Afkortingen krijg ik ook genoeg. Jan, Jans, Jannes en Jannegie, maar das niet echt een afkorting. Ik vind de laatste drie prima.
rox: ze is nu even boodschappen doen, maar ik ga eind van de middag, als thomas thuis is (hij is zijn sleutels vergeten ) even naar haar toe... Jannegie: aan die gedachte houd ik me ook maar vast... Het is wel even schrikken zeg...
Tip: dikke knuffel! Heb net mannetje gesproken en we wachten even met bellen. is gewoon een vuil spelletje. even in het kort: het wordt verbouwd dus iedereen moet eruit. tussenwoningen of in het 4 pand (ons huis) geval, twee weg. die zijn weg en de eerste wisselwoningen zijn bezet. net nieuwe brief gekregen voor twee nieuwe wisselwoningen. afijn, nu worden de leeg staande woningen dus voldaan door anti krakers! is toch gek of wat? en mijn buurman schijnt te hebben gehoord dat ze vroegen hoe lang ze hier konden blijven wonen ze gingen van o, een half-, een jaar, 3 jaar of 5 jaar. ! Wij hebben te horen gekregen dat ze na de bouwvakvakantie op zijn vroegst gaan beginnen. maar goed veel dingen kloppen niet hoor. 21 heb ik gesprek met ze. en ik ben lastig mannetje was trouwens thuis tussen de middag, zegt die nog niets? dus ik nope. hij: merk je ook niets? dus ik: nope. zie ik dat gezicht toch anstig trekken whahahaha.
ik ga duimen voor een posi test voor claire! Joey slaapt gewoon nog steeds! Heb net mail gehad voor de draagzak, morgen gaat hij op de post!
hey meiden jeetje wayt kost het allemaal toch een geld he die kids. ben nu aan het kijken voor en muziekmobiel voor in de box. vond die van winnie de pooh leuk 49,95. nou dat vind ik toch wel een beetje teveel denk hoor. ik denk dat ik voor die van woezel en pip ga. weet niet wat voor muziekje die maakt.? gr kim
Zo, net even mijn auto weer vol getankt. Ik ga vanaaf met mijn vriend en nog 2 vrienden naar een wedstrijd van FC Volendam-FC Dordrecht. SCHAPEKOPPEN!